Kategorie produktów

Perła w "Rancho Wilkowyje"

Piątek, 21 września 2007 HURT & DETAL Nr 9 (19) / 2007
Emitowane w telewizyjnej jedynce „Ranczo” zdobyło wielką popularność i pozostaje bezkonkurencyjne w kategorii seriali obyczajowych, osiągając ponad 7-milionową oglądalność. Producenci zaskoczeni popularnością serialu, zdecydowali się nakręcić fabularny film zatytułowany „Ranczo Wilkowyje”. W filmowej wersji „Rancza” pojawią się postaci oraz wątki nie wykorzystane w serialu, aczkolwiek wystąpią, choćby na chwilę wszyscy aktorzy znani z produkcji telewizyjnej. Możemy się spodziewać u wójta z województwa nowej miłości jego córki, przeistoczenia się czwórki pijaczków w biznesmenów, a także przyjazdu męża Lucy z Ameryki.

Wersja kinowa

Firma Perła – Browary Lubelskie S.A. została zaproszona przez producenta filmu do współpracy w realizacji jednego z głównych wątków wersji kinowej „Rancza”. Opowiada on o metamorfozie czwórki głównych bohaterów, znanych do tej pory ze swej niechęci do pracy i obowiązków - w biznesmenów. Kompani, którzy większość czasu spędzają na ławce pod sklepem komentując poczynania mieszkańców wsi, nieoczekiwanie postanawiają uruchomić własny biznes. Wykorzystując dogodną dla siebie sytuacje konfliktu w Starostwie, uzyskują pozwolenie i podpisują umowę z Browarem stając się właścicielami ogródka piwnego. Ku ich zaskoczeniu ogródek błyskawicznie zdobywa popularność. Nagły sukces, na który są zupełnie nieprzygotowani, zmusza ich do ciężkiej pracy i rezygnacji z ulubionej rozrywki, jaką jest przesiadywanie na ławce pod sklepem. Moment znalezienia przez nich „złotego środka między” błogim lenistwem a drapieżną formą kapitalizmu stanowi uwieńczenie całego filmu.

Perła w „Ranczo Wilkowyje”

W wyniku szczęśliwego splotu zdarzeń, wilkowyjska czwórca ma szansę zrobić dobry interes w branży piwnej i otwiera ogródek piwny. Dzięki współpracy Browarów Lubelskich przy realizacji przedsięwzięcia, ogródek piwny wyposażony będzie w firmowy sprzęt obrandowany logo Perła. Pojawią się zielone parasole z perłowym logo, wyposażenie ogródka, firmowe szkło oraz produkty Lubelskich Browarów. Jest to jedna z ciekawszych form reklamy, polegająca na prezentowaniu produktów danej firmy w produkcji kinowej lub telewizyjnej. Pozwala ona połączyć produkt z konkretną postacią o wyraźnej osobowości i pokazać w faktycznej sytuacji użycia, co „zbliża” klienta z ulubioną postacią i pozwala mu identyfikować się z daną marką produktu. Perła, która do tej pory jeszcze nie brała udziału w takim przedsięwzięciu entuzjastycznie odnosi się do możliwości uczestnictwa w tym projekcie. Szczególnym plusem tej techniki jest prezentacja produktu a nie bezpośrednia reklama, co powoduje, że jego pojawienie się odzwierciedla potrzeby scenariusza a nie jest tylko sztucznie skonstruowaną sceną, nie wnoszącą nic do akcji filmu.

Akcja filmu została silnie osadzona w realiach podlubelskiej wsi, często też odnajdujemy w produkcji odwołania do miasta Lublina, jego ulic i instytucji.
Jest to ważny czynniki motywujący udział „Perły” w kinowej wersji popularnego serialu, gdyż firma od lat podkreśla swój związek z regionem, a marka na terenie kraju identyfikowana jest z Lubelszczyzną. Jest to więc kolejna wspaniała okazja do promocji tej części kraju, jak również przybliżenia szerszej publiczności marki Perła, która pojawia się jako bardzo smaczne piwo, jak również dobry partner w biznesie.

Licząc na wspaniałe wyniki owocnej współpracy, Perła z niecierpliwością oczekuje na zakończenie produkcji i wejścia filmu „Ranczo Wilkowyje” do kin. Premiera planowana jest na przełomie 2007/2008 roku. Perła serdecznie zaprasza na film

tagi: Perła , Rancho,Wilkowyje ,