Wersja kinowa
Firma Perła – Browary Lubelskie S.A. została zaproszona przez producenta filmu do współpracy w realizacji jednego z głównych wątków wersji kinowej „Rancza”. Opowiada on o metamorfozie czwórki głównych bohaterów, znanych do tej pory ze swej niechęci do pracy i obowiązków - w biznesmenów. Kompani, którzy większość czasu spędzają na ławce pod sklepem komentując poczynania mieszkańców wsi, nieoczekiwanie postanawiają uruchomić własny biznes. Wykorzystując dogodną dla siebie sytuacje konfliktu w Starostwie, uzyskują pozwolenie i podpisują umowę z Browarem stając się właścicielami ogródka piwnego. Ku ich zaskoczeniu ogródek błyskawicznie zdobywa popularność. Nagły sukces, na który są zupełnie nieprzygotowani, zmusza ich do ciężkiej pracy i rezygnacji z ulubionej rozrywki, jaką jest przesiadywanie na ławce pod sklepem. Moment znalezienia przez nich „złotego środka między” błogim lenistwem a drapieżną formą kapitalizmu stanowi uwieńczenie całego filmu.
Perła w „Ranczo Wilkowyje”
W wyniku szczęśliwego splotu zdarzeń, wilkowyjska czwórca ma szansę zrobić dobry interes w branży piwnej i otwiera ogródek piwny. Dzięki współpracy Browarów Lubelskich przy realizacji przedsięwzięcia, ogródek piwny wyposażony będzie w firmowy sprzęt obrandowany logo Perła. Pojawią się zielone parasole z perłowym logo, wyposażenie ogródka, firmowe szkło oraz produkty Lubelskich Browarów. Jest to jedna z ciekawszych form reklamy, polegająca na prezentowaniu produktów danej firmy w produkcji kinowej lub telewizyjnej. Pozwala ona połączyć produkt z konkretną postacią o wyraźnej osobowości i pokazać w faktycznej sytuacji użycia, co „zbliża” klienta z ulubioną postacią i pozwala mu identyfikować się z daną marką produktu. Perła, która do tej pory jeszcze nie brała udziału w takim przedsięwzięciu entuzjastycznie odnosi się do możliwości uczestnictwa w tym projekcie. Szczególnym plusem tej techniki jest prezentacja produktu a nie bezpośrednia reklama, co powoduje, że jego pojawienie się odzwierciedla potrzeby scenariusza a nie jest tylko sztucznie skonstruowaną sceną, nie wnoszącą nic do akcji filmu.
Akcja filmu została silnie osadzona w realiach podlubelskiej wsi, często też odnajdujemy w produkcji odwołania do miasta Lublina, jego ulic i instytucji.
Jest to ważny czynniki motywujący udział „Perły” w kinowej wersji popularnego serialu, gdyż firma od lat podkreśla swój związek z regionem, a marka na terenie kraju identyfikowana jest z Lubelszczyzną. Jest to więc kolejna wspaniała okazja do promocji tej części kraju, jak również przybliżenia szerszej publiczności marki Perła, która pojawia się jako bardzo smaczne piwo, jak również dobry partner w biznesie.
Licząc na wspaniałe wyniki owocnej współpracy, Perła z niecierpliwością oczekuje na zakończenie produkcji i wejścia filmu „Ranczo Wilkowyje” do kin. Premiera planowana jest na przełomie 2007/2008 roku. Perła serdecznie zaprasza na film
tagi: Perła , Rancho,Wilkowyje ,
Perspektywa wzrostu cen w znacznym stopniu determinuje plany...
Według badania Grupy Offerista, w zeszłym roku najwięcej...
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...