Bakalland wystartował z kampanią w TV w ramach nowej i długofalowej platformy komunikacji
Piątek, 31 marca 2023
Bakalland zaprezentował nowy spot reklamowy i wystartował z pierwszą od 6 lat kampanią promocyjną w TV. W produkcję wideo zaangażowanych było ok. 50 osób na trzech planach zdjęciowych i w dziewięciu niezależnych scenografiach. Reklama w TV stanowi element ogłoszonej w marcu br. wielokanałowej komunikacji marketingowej 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Kampania pokazuje markę w nowej odsłonie – Bakalland zmienia pozycjonowanie i przechodzi rebranding.
Kampania telewizyjna marki rozpoczęła się 20 marca i potrwa do 16 kwietnia 2023 r. Spot TV w 30-sekundowej wersji jest dostępny tutaj. Na kanale YouTube Bakallandu można także zobaczyć jego krótsze wersje: 15- i 6-sekundową.
- Proces odświeżenia wizerunku marki Bakalland zaczęliśmy od badania U&A, na podstawie którego zdefiniowaliśmy pozycjonowane marki. Było ono punktem wyjścia do stworzenia nowej platformy komunikacji oraz identyfikacji wizualnej, w których wykorzystujemy charakterystyczne i wyraziste zasoby marki. Takie działania pomogą nam zwiększyć penetrację produktów Bakalland na rynku – mówi Magdalena Mioduszewska, Marketing Director w FoodWell, w którego korporacyjnych strukturach marka funkcjonuje po połączeniu spółek Bakalland i Purella Superfoods.
Za ideę kreatywną odpowiada agencja Przestrzeń, za kreacje i realizacje GPD Agency & Film Studio, natomiast za planowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom.
- Oprócz relaunchu wizerunku i prezentacji najświeższego designu opakowań ważne jest przybliżenie odbiorcom idei zdrowego optymizmu, który wynika w głównej mierze z tego, jak się odżywiamy. Dzięki zdrowym przekąskom od Bakallandu mamy pewność, że zawsze jemy to, co dobre. To właśnie możemy zobaczyć w najnowszym spocie brandu. W produkcję obejmującą trzy równoległe sety zaangażowanych było blisko 50 osób, działających w dziewięciu niezależnych scenografiach podczas dwóch dni zdjęciowych. Dynamiczna praca kamery połączona ze stop motion oraz animacją w postaci split screenów, zabaw światłem dających efekt stroboskopu i typografii, częstuje widza pełnią kolorów, smaków oraz pozytywnej energii – komentują przedstawiciele agencji GPD.
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.