Technologia

InPost nagrodzony aż 4 statuetkami podczas Mobile Trends Awards 2022

Czwartek, 30 marca 2023
InPost został laureatem aż 4 nagród podczas Mobile Trends Awards 2022 i tym samym został najliczniej nagrodzoną firmą w tym prestiżowym konkursie. InPost zdobył statuetkę w kategorii „Usługi” za rozwój aplikacji InPost, a dodatkowo został uhonorowany nagrodami specjalnymi od internautów oraz od organizacji społecznej „Widzialni”.
– Aplikacja InPost to jedna z najbardziej popularnych mobilnych apek w Polsce – ma już ponad 10 milionów użytkowników i nadal dynamicznie rośnie. Nieustająco wprowadzamy do niej nowe funkcjonalności i dopasowujemy do ją do oczekiwań naszych klientów. Jest intuicyjna i wygodna w obsłudze, a przede wszystkim doskonale oceniana przez użytkowników. Aż 4 nagrody Mobile Trends 2022 to dla nas wielkie wyróżnienie, ale też potwierdzenie naszych wysiłków i nakładów w tym obszarze. Dziękujemy Kapitule, a także internautom oraz organizacji „Widzialni” za uznanie – mówi Anna Heimberger, dyrektor marketingu InPost.

InPost był nominowany w 3 kategoriach:
  • Kategoria "Kampania Mobilna": za kampanię mobilną GOL w aplikacji InPost
  • Kategoria "Usługi": za rozwój aplikacji InPost
  • Kategoria "m-Commerce": za rozwój aplikacji InPost Fresh
Nagrody specjalne dla InPost:
  • Nagrodę specjalną: II miejsce w najlepszych projektach wg Kapituły konkursowej za rozwój aplikacji InPost Mobile
  • Nagrodę specjalną: III miejsce w głosowaniu internautów za kampanię mobilną GOL w aplikacji InPost Mobile
  • Nagrodę specjalną za najbardziej dostępną cyfrowo aplikację w kat. „Usługi” od organizacji społecznej „Widzialni”
Nominowanych było aż 75 projektów. Kapituła konkursowa wybrała najlepsze projekty w 14 kategoriach. Ponadto wyłoniła najlepszych z najlepszych, czyli prawdziwy “mobile sauce”. Główną nagrodę kapituły konkursowej otrzymały aplikacje Sinsay, Inpost i Nasza Stokrotka.



tagi: InPost , Mobile Trends Awards , technika , handel , sprzedaż , transport , logistyka , rynek FMCG ,