Klienci wybierając marki własne Netto oszczędzają średnio 30 proc.
Wtorek, 28 marca 2023
Siła marek własnych tkwi między innymi w ich cenach. Te sprawiają, że klienci Netto oszczędzają średnio 30 proc. za każdym razem, gdy podczas zakupów do swoich koszyków zamiast produktów brandowych wkładają alternatywy marek własnych.
Zakupy mogą być nie tylko łatwe i przyjemne, ale także tanie. Sieć dyskontów Netto ułatwia codzienne wybory, proponując rozwiązania odpowiadające potrzebom szerokiego grona klientów. Obecnie ponad 37%1 klientów wybiera w sklepach przecenione produkty, zaś 68% robi zakupy w sklepach, gdzie ceny produktów mogą być niższe.
W oparciu o wyniki badań koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency za styczeń i luty 2023 r., Netto zwraca uwagę, że klienci tej sieci, którzy decydują się na wybór marek własnych mogą obniżyć swoje rachunki o około 1/3. Co istotne, produkty marek własnych cechują się wysoką jakością, przewyższającą oczekiwania. Dodatkowym atutem jest dwa razy niższe tempo wzrostu cen marek własnych w Netto w stosunku do produktów brandowych.
Na dzień dzisiejszy oferta marek własnych Netto w aż 70 proc. pokrywa badany koszyk zakupowy ASM Sales Force Agency. Ta wartość będzie się zwiększać – sieć prowadzi intensywne działania w kierunku rozwoju marek własnych, poszerzając je i pogłębiając, ale także planując w najbliższym czasie wdrożenie kolejnych 10 marek własnych w określonych kategoriach.
– W Netto wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, dokładając tym samym wszelkich starań o przedstawienie oferty wspierającej domowe budżety w tych trudnych – ekonomicznie i gospodarczo – okolicznościach. Najważniejsze jest dla nas to, aby spośród wszystkich produktów, każdy z klientów sieci znalazł ten odpowiadający jego oczekiwaniom: cenowym oraz jakościowym – komentuje Witold Baran, Dyrektor handlowy Netto Polska.
1 Badanie NielsenIQ Consumer Outlook Survey. Źródło: retailnet.pl. Data dostępu: 24.03.2023 r.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.