Kampanie i Promocje

Hellena ruszyła z kampanią telewizyjną

Poniedziałek, 10 maja 2010
3 maja br. marka Hellena wystartowała z wielką kampanią telewizyjną. To największe dotychczasowe przedsięwzięcie reklamowe realizowane dla marki Hellena. Dynamiczny spot przedstawia ludzi różnych pokoleń, których łączy jedno - napoje Hellena.

Kampania telewizyjna trwa od początku maja do końca czerwca. Na jej potrzeby nagrano trzy spoty reklamowe o długości 45", 40" oraz 10" reklamujące na przemian wybrane kategorie napojów: kultową Oranżadę, owocowe napoje niegazowane Perfect oraz 2-litrowe napoje niegazowane. Każdy dłuższy spot będzie zakończony informacją o promocji konsumenckiej Kasa za jeden uśmiech.

Nowa kampania telewizyjna to największe przedsięwzięcie realizowane dla marki Hellena w jej dotychczasowej historii. W reklamie naszych napojów wzięło udział ponad 300 osób" - powiedział Paweł Grzegorek, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Jutrzence Colian. -Marka Hellena chce przekazać swoim Konsumentom, że jest firmą z tradycjami, która łączy pokolenia. W jej portfolio znajdują się produkty przeznaczone dla wszystkich grup Konsumentów niezależnie od wieku, czy zawodu"

W reklamie wykorzystano utwór  "Say a little prayer", do którego ułożono nowe słowa. Reżyserem spotu reklamowego był Bruce Parramore, międzynarodowej sławy twórca wideoklipów oraz filmów reklamowych. W Polsce znany między innymi z reżyserii filmu Kochaj i tańcz oraz serialu Tancerze.

Kampania telewizyjna marki Hellena ma zasięg ogólnopolski. Spoty reklamowe będą emitowane w telewizji publicznej oraz komercyjnej: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV4 oraz w kanałach tematycznych At Media. Kampania będzie wspierana działaniami reklamowymi w prasie branżowej.

(Maja Święcka) 

tagi: Hellena ,