Kampania telewizyjna trwa od początku maja do końca czerwca. Na jej potrzeby nagrano trzy spoty reklamowe o długości 45", 40" oraz 10" reklamujące na przemian wybrane kategorie napojów: kultową Oranżadę, owocowe napoje niegazowane Perfect oraz 2-litrowe napoje niegazowane. Każdy dłuższy spot będzie zakończony informacją o promocji konsumenckiej Kasa za jeden uśmiech.
„Nowa kampania telewizyjna to największe przedsięwzięcie realizowane dla marki Hellena w jej dotychczasowej historii. W reklamie naszych napojów wzięło udział ponad 300 osób" - powiedział Paweł Grzegorek, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Jutrzence Colian. - „Marka Hellena chce przekazać swoim Konsumentom, że jest firmą z tradycjami, która łączy pokolenia. W jej portfolio znajdują się produkty przeznaczone dla wszystkich grup Konsumentów niezależnie od wieku, czy zawodu"
W reklamie wykorzystano utwór "Say a little prayer", do którego ułożono nowe słowa. Reżyserem spotu reklamowego był Bruce Parramore, międzynarodowej sławy twórca wideoklipów oraz filmów reklamowych. W Polsce znany między innymi z reżyserii filmu Kochaj i tańcz oraz serialu Tancerze.
Kampania telewizyjna marki Hellena ma zasięg ogólnopolski. Spoty reklamowe będą emitowane w telewizji publicznej oraz komercyjnej: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV4 oraz w kanałach tematycznych At Media. Kampania będzie wspierana działaniami reklamowymi w prasie branżowej.
(Maja Święcka)
tagi: Hellena ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....