W odpowiedzi na rosnącą popularność alkoholi smakowych, a w szczególności cytrynówki**, powstała innowacyjna Cytrynówka od Soplicy, która zaspokoi najbardziej wymagające gusta. Dzięki unikalnej kompozycji składników uzyskano wyjątkową Cytrynówkę o orzeźwiającym, kwaśno – słodkim smaku i naturalnym kolorze.
„Cytrynówka od Soplicy to prawdziwa perła wśród alkoholi. Jej unikalny smak i receptura są rezultatem wieloletniego doświadczenia i dbałości o najdrobniejsze szczegóły podczas produkcji. To właśnie połączenie doskonałego smaku i niepowtarzalnej mieszanki składników, czyni ją wyjątkową. To co dodatkowo ją wyróżnia na tle innych produktów to fakt, że została opracowana zgodnie ze wskazówkami konsumentów” - mówi przedstawicielka producenta.
Cytrynówka od Soplicy jest idealną propozycją na różne okazje przez cały rok, dzięki swojemu unikalnemu, orzeźwiającemu balansowi kwaskowatości i słodyczy.
Nowy produkt będzie wyróżniać się na półce dzięki zielonej etykiecie z wyraźnymi rześkimi akcentami oraz nowoczesnym projektom POS. Dodatkowo zaplanowano aktywacje konsumenckie w digitalu (konkurs w Social Mediach) oraz działania PR.
Sugerowana cena w kanale tradycyjnym to: 29,49 PLN za butelkę 500 ml.
* CEDC za Nielsen IQ, Panel Handlu Detalicznego, cała Polska z dyskontami, sprzedaż wolumenowa w litrach, w okresach skumulowanych I-XII 2018, I-XII 2019, I-XII 2020 i I-XII 2021, w kategorii wg klasyfikacji Nielsena składającej się z: wódek smakowych, nalewek alkoholowych, likierów na bazie spirytusu (z wyłączeniem likierów na bazie mleka i śmietany), napojów spirytusowych oraz napojów i drinków alkoholowych na bazie spirytusu i wódki (zawartość alkoholu 20%).
** CEDC za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udziały % w sprzedaży wartościowej, udziały % w sprzedaży wolumenowej, w okresie skumulowanym w5 2022 – w 4 2023 w kategorii: Wódka, segment: Wódka smakowa.