Grupa Chorten rozwija się w całym kraju, a na zachodzie Polski za ekspansję odpowiada spółka Chorten PD. Obecnie pod jej skrzydłami w czterech województwach współpracuje 170 placówek, w tym w ostatnich dniach pod logotypem z drzewem dębu zaczęły działać dwa sklepy w stolicy Wielkopolski.
Spółka Chorten PD powstała w 2022 roku z połączenia sił Grupy Chorten i Pro-Detalu, a aktualnie odpowiada za rozwój współpracy partnerskiej w oparciu o warunki handlowe Chortenu w województwach dolnośląskim, lubuskim, zachodniopomorskim i wielkopolskim. Są to sklepy niezależnych właścicieli głównie w mniejszych miejscowościach takich jak m.in. Nowa Sól, Wałbrzych, Sulechów czy Legnica, ale do Grupy dołączają także partnerzy z większych aglomeracji. W marcu klienci już w sklepach oznaczonych jako Chorten zrobią zakupy Poznaniu u zbiegu ul. Leszczyńskiej i Bojanowskiej oraz na Osiedlu Zwycięstwa 24.
Łącznie w Wielkopolsce jest 34 sklepów Chorten i 7 sklepów funkcjonujących pod konceptem Sasanka. Dolnośląskie to 63 placówek działających jako Chorten oraz 11 Sasanek. W Lubuskim jest 47 sklepów Chorten i 19 Sasanek, a w województwie zachodniopomorskim pracuje 26 Chortenów i 10 Sasanek.
- Sukcesywnie zapoznajemy sklepy niezależnych detalistów z ofertą Grupy Chorten i podpsujemy kolejne umowy. Sklepy w Poznaniu to bardzo dobre placówki, które realizują naszą strategię handlową i mamy nadzieję, staną się naszą wizytówką w regionie – mówi Karolina Wuzień, dyrektor makroregionu w Chorten PD.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.