Przez kuchnię do serca – rusza kampania Oleju Polskiego
Piątek, 10 marca 2023
Firma Komagra, jeden z największych producentów olejów spożywczych w kraju i producent Oleju Polskiego, wraca po kilkuletniej przerwie do aktywności reklamowej. Realizację kampanii powierzyła ponownie agencji mediowej UM (Mediabrands), z którą współpracowała już w poprzednich latach.
Kampania Oleju Polskiego prowadzona jest pod hasłem „Przez kuchnię do serca”. Obejmuje spoty sponsorskie w telewizji oraz działania w digitalu, m.in. kampanię wportalach horyzontalnych, w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami kulinarnymi i lifestylowymi.
Za przygotowanie strategii i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa UM. Kreacje do kampanii digitalowej przygotowała agencja Reprise (należąca również do grupy Mediabrands), a telewizyjny billboard sponsorski – agencja Upside.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.