Z rynku FMCG

Carrefour zwiększa 3-krotnie zasięg usługi Glovo

Piątek, 10 marca 2023
Carrefour Polska kontynuuje ekspansję na rynku e-commerce i rozwija usługę Glovo w kolejnych hipermarketach i supermarketach w Polsce. W 2022 roku usługa ta działała w 38 sklepach sieci w 9 miastach. W bieżącym roku Carrefour zwiększył już zasięg dostaw realizowanych za pośrednictwem Glovo o 34 sklepy w 24 miastach, a do końca pierwszego kwartału sieć zaoferuje ją łącznie w ponad 100 sklepach w 59 miastach. W ofercie Carrefour w aplikacji Glovo, oprócz ponad 18000 produktów spożywczych, klienci znajdą również nowość - asortyment z kategorii non-food.
Carrefour Polska obejmuje zasięgiem dostaw za pośrednictwem Glovo kolejne miasta w Polsce. Ich liczba zwiększy się w 2023 roku blisko 3 krotnie, dzięki włączeniu do systemu  kolejnych 73 sklepów w całym kraju. Na liście nowych obiektów znalazły się głównie hipermarkety, ponieważ ten format sklepów daje możliwość zaprezentowania klientom najszerszego asortymentu. Co więcej, sieć planuje otworzyć nową sekcję na platformie e-commerce prezentującą produkty z kategorii non-food.

Carrefour wyróżnia się spośród wszystkich partnerów Glovo najszerszym asortymentem produktów spożywczych, który obecnie sięga ponad 18.000 artykułów. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, planujemy wkrótce wdrożyć do naszej oferty produkty z kategorii non-food, takie jak elektronika, dom i ogród czy produkty dla dzieci. Dzięki temu nasi klienci będą mieli dostęp do jeszcze szerszej gamy produktów w jednym miejscu, bez konieczności przeglądania oferty wielu różnych sklepów - mówi Marek Garus, Dyrektor ds. Operacji i Rozwoju E-commerce w Carrefour Polska.

Carrefour Polska nawiązał współpracę z Glovo już w kwietniu 2020 roku. Aktualnie Glovo i Carrefour koncentrują się na rozwoju usług w ramach hiper- i supermarketów, dzięki czemu użytkownicy aplikacji mogą skorzystać ze znacznie szerszego asortymentu produktów.

Online czy stacjonarnie - zawsze wygodnie

Carrefour Polska wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy coraz częściej wybierają wygodne i szybkie zakupy online. Od 2016 roku konsumenci mogą skorzystać z usługi click&collect, która pozwala na odbiór zamówionych produktów w wybranym sklepie stacjonarnym. Usługa ta została rozszerzona na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce, a także testowana jest w sklepach convenience.

Dla klientów zmotoryzowanych sieć oferuje usługę Carrefour Drive, która umożliwia odbiór zamówień w punktach Drive, znajdujących się w kilkudziesięciu miastach w całej Polsce, bez konieczności wychodzenia z samochodu. Z kolei w październiku 2020 roku Carrefour wdrożył usługę Carrefour Sprint, dzięki której klienci mogą otrzymać zamówione na carrefour.pl produkty spożywcze z dostawą pod wskazany adres w czasie nawet do 3 godzin od momentu złożenia zamówienia. Obecnie usługa ta jest dostępna w kilkunastu miastach w Polsce.



Źródło: Carrefour
Fot: Glovo

tagi: Carrefour Polska , e-commerce , Glovo , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,