Kampanie i Promocje

Lidl promuje jabłka od krajowych sadowników

Wtorek, 07 marca 2023
Lidl Polska w ramach Ryneczku Lidla oferuje aż 10 odmian jabłek od polskich sadowników. Sieć chce, aby klienci jeszcze częściej sięgali po te owoce, dlatego startuje ze specjalnymi promocjami. Co tydzień wybrane jabłko z asortymentu oferowane będzie w jeszcze niższej, atrakcyjnej cenie!
Obrazxx1.jpgZgodnie z anglojęzycznym powiedzeniem „an apple a day keeps the doctor away” („jedno jabłko dziennie trzyma lekarza z daleka”) warto urozmaicić swoją codzienną dietę o jabłka! Tym bardziej, że jest to owoc lokalny oraz oferowany w niskich cenach. Dzięki szerokiej ofercie Lidl Polska możemy spróbować aż 10 odmian jabłek, które różnią się między sobą słodkością i twardością.

Nowa seria promocji przygotowana przez Lidl Polska ma jeszcze bardziej zachęcić klientów do spożywania jabłek od polskich sadowników. Od 6 marca, co tydzień, sieć będzie oferowała wybrany gatunek jabłek w jeszcze niższej cenie. Od 6 do 8 marca w promocji dostępne będzie jabłko polskie premium oferowane aż o 37% taniej (2,99 zł/ 1 kg zamiast 4,75 zł). Jest to odmiana o intensywnym kolorze, wyjątkowo soczysta. Przypadnie do gustu tym, którzy preferują jabłka słodkie i twarde.

- Współpracujemy z Lidl Polska od wielu lat. Zależy nam na wysokiej jakości oferowanych przez nas jabłek, dlatego do sklepów sieci Lidl Polska dostarczamy wyłącznie wyselekcjonowane, zdrowe i świeże owoce! Polskie jabłka premium to najlepsze jabłka z naszych sadów – ze względu na słodkość tej odmiany sprawdzi się ona idealnie jako codzienna przekąska oraz dodatek do deserów. Z tego gatunku uzyskamy również smaczny i słodki sok – mówi Paweł Baryła, wiceprezes Grupy Producentów Owoców Witamina.

Eksport polskich jabłek

Sieć Lidl Polska wspiera polskich sadowników również poprzez eksport krajowych jabłek na rynki zagraniczne, w których obecny jest Lidl. Sieć eksportuje polskie jabłka do Litwy, Łotwy, Estonii, Czech, Słowacji, Bułgarii, Rumunii oraz Węgier. Lidl Polska stale pracuje także nad rozszerzeniem krajów, w których byłyby one oferowane.



tagi: Lidl Polska , jabłka od krajowych sadowników , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,