Kampanie i Promocje

Stokrotka rozdaje Płatki na 1. urodziny swojej aplikacji

Czwartek, 02 marca 2023
Już blisko 1,5 miliona użytkowników ma aplikacja Nasza Stokrotka, która została uruchomiona rok temu, w marcu 2022. Z tej okazji Stokrotka przygotowała akcję promocyjną, polegającą na rozdawaniu dodatkowych Płatków. Są to punkty, które można wymieniać na produkty w bardzo atrakcyjnych cenach – nawet za 1 grosz.
Z okazji 1. urodzin aplikacji Nasza Stokrotka 2 marca rozpoczyna się nowa akcja promocyjna. Przez cały tydzień kupując produkty z wybranych kategorii, klienci otrzymają dodatkowe 5 Płatków. 2 marca bonusowe punkty można otrzymać za każde wydane 14,99 zł na świeże warzywa i owoce. W kolejnym dniu urodzinowa bonifikata dotyczy zakupów za minimum 19,99 zł z kategorii wędliny na wagę i paczkowane. Z kolei w sobotę, 4 marca, dodatkowe Płatki można dostać za każde wydane 49 zł. W następnym dniu promocji, 6 marca, żeby otrzymać 5 Płatków, wystarczy przeznaczyć 9,99 zł na pieczywo świeże, pączki, drożdżówki, cebularze i pizze. 7 marca o urodzinowe punkty będzie można się wzbogacić, wydając 14,99 zł na słodycze i ciastka paczkowane. Ostatniego dnia akcji, 8 marca, promowane będą zakupy kwiatów ciętych i doniczkowych za minimum 19,99 zł.

Aplikacja Stokrotki od początku cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Daje ona wiele możliwości korzystania z tańszych zakupów. Można w niej znaleźć produkty objęte cotygodniowymi ofertami promocyjnymi i kupony jednorazowe. Dodatkowo z Naszą Stokrotką można uczestniczyć w korzystnym programie lojalnościowym polegającym na zbieraniu Płatków za zrobione w Stokrotkach zakupy. Płatki można następnie wymienić na produkty dostępne w wyjątkowo niskich cenach – nawet za 1 grosz.

Nasza Stokrotka cieszy się nie tylko dużym zainteresowaniem ze strony klientów, ale także ich wysokimi ocenami. W lutym na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie Stokrotki ponownie zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych1.

W Naszej Stokrotce oprócz atrakcyjnych rabatów znaleźć można także dodatkowe funkcje ułatwiające zaplanowanie zakupów. Dostępne są w niej gazetki promocyjne w wersji online, z których produkty można dodawać wprost do listy zakupów. Aplikacja umożliwia także znalezienie najbliższego sklepu, sprawdzenie historii swoich zakupów czy zbieranie znaczków w ramach specjalnych akcji promocyjnych.

1._urodziny_aplikacji.png


1  Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w lutym 2023 r.


tagi: Stokrotka , aplikacja , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,