Advertisement

Z rynku FMCG

Hochland Professional na Expo Sweet 2023 - za nami największe w Polsce targi branży cukierniczej i lodziarskiej

Czwartek, 02 marca 2023
Podczas 15. edycji targów Expo Sweet, trwających w dniach 26.02-01.03, Hochland Professional zaprezentował swoją ofertę Food Service, w tym wykorzystanie serów twarogowych Cremette i Creamland do komponowania deserów talerzowych. Specjalnie dla odwiedzjących przygotowywał je na żywo ambasador marki, Mistrz Cukiernictwa – Mariusz Górecki.
Targi Expo Sweet, przez ekspertów z tej branży, uznawane są za najciekawszą w kraju imprezę targową dla szeroko rozumianego cukiernictwa i lodziarstwa. Jednym z wiodących tematów tegorocznej edycji były desery na talerzu, których komponowanie – zarówno pod względem estetycznym, czyli „art of plating”, jak i w kwestii doboru smaków i konsystencji – daje ogromne pole do popisu warsztatu oraz kreatywności cukiernika i szefa kuchni. Na stoisku Hochland Professional pokazy komponowania deserów talerzowych prowadził ambasador marki, Mistrz Cukiernictwa Mariusz Górecki.

Jak powtarza nasz ambasador, przy komponowaniu tego typu deserów najważniejsze jest umiejętne łączenie różnorodnych tekstur i konsystencji, architektoniczna forma dania oraz dobrana do niej pasująca kolorystyka. Pokazaliśmy, jak wykorzystać sery twarogowe do rozszerzenia asortymentu cateringowego w formie mini deserów – shotów, które są doskonałym uzupełnieniem oferty bankietowej. W deserach prezentowanych na naszym stoisku bohaterami były oczywiście sery twarogowe Cremette i Creamland, z których można wyczarować ciasta, lody, sosy, musy i pianki, a nawet chipsy oraz praliny. Odwiedzający nasze stoisko mieli okazję spróbować, jak smakują m. in. lody sernikowe z pomarańczą i imbirem, lody twarożkowe z bazylią i orzechami włoskimi, serkowa galaretka poziomkowo-malinowa, brownie z sosem serowym ze świeżą miętą czy tarteletki frangipani z dodatkiem sera – opowiada Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.


tagi: Hochland Professional na Expo Sweet , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,