Z rynku FMCG

Sieć SPAR z nagrodą Business Idea 2023

Środa, 01 marca 2023
Sieć SPAR została nagrodzona w plebiscycie Business Idea 2023 w kategorii „Polecany Koncept Biznesowy". Nagrodę wręczono podczas Targów Business Idea Kraków, które są co roku okazją do wymiany doświadczeń i spotkań biznesowych dla kilku tysięcy przedstawicieli biznesu.
“Ta nagroda to potwierdzenie, że nasz koncept biznesowy jest atrakcyjny i efektywny. Wierzymy, że przez współdziałanie, wspieranie i budowanie relacji z naszymi partnerami oraz koncentrowanie się na tym, czego chce konsument, wszyscy osiągniemy sukces. W SPAR chodzi przede wszystkim o doświadczenie zakupowe, świeżość i jakość naszych produktów oraz obsługę, jaką oferujemy naszym klientom. Jesteśmy częścią lokalnych społeczności, a społeczności są jak rodzina. Pracujemy ciężko po to, aby dostarczać codziennie najwyższej jakości, najświeższe produkty za bardzo dobrą cenę. Sklepy SPAR są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców, płacących podatki w Polsce, znających potrzeby swoich klientów – w końcu żyją w tym samym miejscu co oni. Dlatego mogą się u nas poczuć jak w domu, wśród przyjaciół” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji zarówno dla wielkopowierzchniowych supermarketów EUROSPAR, jak i mniejszych sklepów SPAR czy SPAR Express. Klientom swoich sklepów oferuje produkty dostosowane do ich potrzeb w korzystnych cenach.

Ważnym aspektem konceptu biznesowego sieci SPAR są produkty marki własnej. W jej ofercie jest już ponad 600 indeksów, a w planach jest zwiększenie asortymentu do 1000 pozycji. Dzięki produktom SPAR klient otrzymuje szeroki wybór produktów codziennego użytku w najlepszej relacji ceny do jakości, natomiast partnerzy handlowi osiągają wysoką marżę i konkurencyjne ceny.

Ponadto produkty SPAR odpowiadają na potrzeby klientów, którzy żyją w pośpiechu, ale jednocześnie chcą dobrze się odżywiać, dlatego SPAR wprowadził w ubiegłym roku nową  markę dań gotowych i napojów Fresh to go at SPAR. Ponadto, w trosce o szczególne potrzeby klientów SPAR, oferta marki własnej została rozszerzona o linię produktów bezglutenowych, w ramach której dostępne są ciastka, biszkopty, makarony i mąki. Linia ta już zyskała uznanie konsumentów, czego wyrazem jest wyróżnienie jej w prestiżowym plebiscycie.



Źródło: SPAR


tagi: SPAR , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,