Sieć SPAR została nagrodzona w plebiscycie Business Idea 2023 w kategorii „Polecany Koncept Biznesowy". Nagrodę wręczono podczas Targów Business Idea Kraków, które są co roku okazją do wymiany doświadczeń i spotkań biznesowych dla kilku tysięcy przedstawicieli biznesu.
“Ta nagroda to potwierdzenie, że nasz koncept biznesowy jest atrakcyjny i efektywny. Wierzymy, że przez współdziałanie, wspieranie i budowanie relacji z naszymi partnerami oraz koncentrowanie się na tym, czego chce konsument, wszyscy osiągniemy sukces. W SPAR chodzi przede wszystkim o doświadczenie zakupowe, świeżość i jakość naszych produktów oraz obsługę, jaką oferujemy naszym klientom. Jesteśmy częścią lokalnych społeczności, a społeczności są jak rodzina. Pracujemy ciężko po to, aby dostarczać codziennie najwyższej jakości, najświeższe produkty za bardzo dobrą cenę. Sklepy SPAR są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców, płacących podatki w Polsce, znających potrzeby swoich klientów – w końcu żyją w tym samym miejscu co oni. Dlatego mogą się u nas poczuć jak w domu, wśród przyjaciół” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.
Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji zarówno dla wielkopowierzchniowych supermarketów EUROSPAR, jak i mniejszych sklepów SPAR czy SPAR Express. Klientom swoich sklepów oferuje produkty dostosowane do ich potrzeb w korzystnych cenach.
Ważnym aspektem konceptu biznesowego sieci SPAR są produkty marki własnej. W jej ofercie jest już ponad 600 indeksów, a w planach jest zwiększenie asortymentu do 1000 pozycji. Dzięki produktom SPAR klient otrzymuje szeroki wybór produktów codziennego użytku w najlepszej relacji ceny do jakości, natomiast partnerzy handlowi osiągają wysoką marżę i konkurencyjne ceny.
Ponadto produkty SPAR odpowiadają na potrzeby klientów, którzy żyją w pośpiechu, ale jednocześnie chcą dobrze się odżywiać, dlatego SPAR wprowadził w ubiegłym roku nową markę dań gotowych i napojów Fresh to go at SPAR. Ponadto, w trosce o szczególne potrzeby klientów SPAR, oferta marki własnej została rozszerzona o linię produktów bezglutenowych, w ramach której dostępne są ciastka, biszkopty, makarony i mąki. Linia ta już zyskała uznanie konsumentów, czego wyrazem jest wyróżnienie jej w prestiżowym plebiscycie.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.