Coca-Cola HBC Polska ogłosiła partnerstwo dystrybucyjne z AB InBev
Wtorek, 28 lutego 2023
Coca-Cola HBC poszerza swoją ofertę o kolejne kategorie napojowe, dodając do portfolio jedne z najbardziej znanych marek piwa na świecie. Firma nawiązała współpracę z AB InBev – największym producentem piwa i właścicielem ponad 500 marek, w tym międzynarodowych brandów takich jak Corona, BUD, Beck’s czy Stella Artois. Od teraz Coca-Cola HBC Polska odpowiada za sprzedaż, dystrybucję oraz marketing BTL produktów AB InBev.
Partnerstwo z AB InBev to kolejny krok w realizacji strategii 24/7, w ramach której Coca-Cola HBC jako wiodący partner w branży, oferuje pełną gamę napojów na każdą porę dnia i okazję. Do portfolio dołączyły znane piwa z różnych stron świata: Meksyku, Stanów Zjednoczonych, Niemiec i Belgii.
– Nieustannie inwestujemy w rozwój oraz wzmacniamy naszą ofertę napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych. Nawiązanie współpracy z takim producentem jak AB InBev to ekscytujący krok, który pozwoli poszerzyć możliwości naszego biznesu oraz portfolio. Staramy się zapewniać konsumentom dostęp do najlepszych produktów, dlatego cieszymy się, że do naszej oferty dołączają znane marki takie jak Corona czy BUD – mówi Kamil Pieniak, dyrektor kategorii Premium Spirits, Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie.
Coca-Cola HBC w Polsce będzie dystrybuować 7 marek piwa z portfolio AB InBev: Corona Extra i jej wariant bezalkoholowy Corona Cero, wyprodukowane w 100% z naturalnych składników, Bud – jedna z najsilniejszych marek piwnych na świecie, dobrze znany polskim konsumentom Beck’s z Bremy, kultowa belgijska marka Stella Artois z ponad 600 letnią tradycją warzenia, a także pszeniczne piwa górnej fermentacji: Franziskaner – niemieckie piwo z Monachium oraz Hoegaarden i Leffe tworzone przez mnichów.
W ciągu ostatnich trzech lat firma poszerzała swoją ofertę alkoholi, koncentrując się na kategorii premium. Obecnie Coca-Cola HBC dostarcza na polski rynek także wódkę Nemiroff w różnych wariantach, wybrane produkty z Grupy Campari oraz irlandzką whisky i kraftowy gin marki Glendalough. Niedawno na polskim rynku zadebiutowały także uznany na całym świecie dominikański rum Barcelo oraz kanadyjska whisky Bearface.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.