Kampanie i Promocje

Otard otwiera sezon golfowy 2010

Wtorek, 04 maja 2010
Francuski koniak Otard zainauguruje kolejny sezon golfowy. To już czwarty rok współpracy marki Otard z golfem.

 

Czteroletnie partnerstwo

Elegancja, prestiż, klasa. To wspólne wartości, które związały z sobą na stałe markę francuskiego koniaku Otard i ekskluzywną dyscyplinę sportu, jaką jest golf. Współpraca rozpoczęta w 2006 roku trwa nieprzerwanie od czterech lat.  Koniak Otard obecny był na najważniejszych turniejach golfowych oraz współorganizował uroczyste gale, które otwierały i zamykały kolejne sezony. Wszystkie wydarzenia uświetniła degustacja tego wykwintnego alkoholu. Na wybranych turniejach marka Otard była też sponsorem nagród dla zwycięzców w danej kategorii.

Otard i G24 Group Sp. z o.o

W tym roku marka Otard nawiązała współpracę z G24 Group. Doświadczenie i profesjonalizm obu marek jest podstawą partnerstwa i zaangażowania we wspólne działanie. G24 Group funkcjonuje w Polsce od 5 lat. Jest jedynym oficjalnym partnerem PGA (Professional Golfer's Association) w Polsce,  co daje wyłączność na organizowanie największych golfowych turniejów zawodowych. Ponadto firma stanowi oficjalną agencję Polskiego Związku Golfa, co czyni ją jedynym organizatorem wszystkich turniejów w randze Mistrzostw Polski. Podobnie jak marka Otard, G24 Group angażuje się w propagowanie golfa. Jest autorem pierwszej w Polsce akcji promocyjnej - „Play Golf", przeprowadzonej w 2007 r., która miała na celu zainteresowanie Polaków tą dyscypliną sportu.

Sezon golfowy 2010

Zaangażowanie marki Otard w rozwój golfa w Polsce pozostaje niezmienne od początku współpracy z tą ekskluzywną dyscypliną sportu. Otard będzie patronem  i  partnerem  najbardziej prestiżowego cyklu turniejów biznesowych w Polsce - Golf Business League oraz trzech najważniejszych turniejów korporacyjnych: Dr Irena Eris Ladies Cup, Mercedes-Benz Trophy oraz Volvo Masters Amateur.

Golf Business League (Polska Liga Biznesu)  stanowi cykl  13 turniejów rozgrywanych od maja do października w całej Polsce. Do udziału zaproszono prezesów i członków zarządów polskich firm z danego regionu.

Dr Irena Eris Ladies Cup to cieszący  się największą popularnością turniej kobiecy w Polsce, w którym bierze udział ponad 100 najlepszych zawodniczek. Panie będą rywalizować w czerwcu na Mazurach.

Mercedes-Benz Trophy oraz Volvo Masters Amateur stanowić będą eliminacje do światowych finałów  obu turniejów.

Marka Otard VSOP od 2006 roku pojawia się na wielu prestiżowych turniejach, propagując golf i przyczyniając się do jego rozwoju. Czeka nas kolejny sezon golfowy, na którym już tradycyjnie obecny będzie także ten ekskluzywny alkohol. Podczas rozgrywek uczestnicy będą mogli skosztować wytwarzanego według  starannie przestrzeganej receptury koniaku Otard.

DOSSIER:

Otard VS (Very Special) - to delikatna mieszanka winogron z najlepszych obszarów upraw, charakteryzująca się minimum 3 - letnim starzeniem. Ma delikatny i zrównoważony smak,  z wyczuwalnym aromatem kwiatu winogron.

Otard VSOP (Very Superior Old Pale) - to najpopularniejszy z rodziny koniaków z minimum 5 - letnim okresem starzenia, charakteryzuje się złocistą barwą. W subtelnej nucie smakowej, najintensywniej wyczuwalny jest kwiecisty bukiet, wzbogacony aromatem wanilii, korzeni i tytoniu.

Otard XO (Extra Old) - to grupa najwytworniejszych trunków, których okres starzenia nie może być krótszy niż 7 lat. Cechuje je złożony, doskonale owocowy smak z wyczuwalną kwiatową nutą.

Otard 1795 Extra - zestawiony z rzadkich, starych eaux-de-vie, które dojrzewały w piwnicach "Paradis" w Château de Cognac. Znana jest jego niezwykła długość i subtelność aromatyczna. Oczarowuje nas swym, bogatym bukietem suszonych owoców i wyprawionej skóry z lekką nutą banana. Ma charakterystyczny tylko dla prawdziwie starych koniaków, złoto - rubinowy kolor .


Wyłącznym dystrybutorem koniaku Otard w Polsce jest Bacardi - Martini Polska Sp. z o.o.

(Maja Święcka) 

tagi: Otard ,