Sieć ODIDO jest jedną z największych pod względem liczby sklepów w Polsce. Funkcjonuje od 2010 roku. Obecnie należy do niej ponad 2000 placówek. W 2021 roku pojawiły się pierwsze sklepy ambasadorskie w formacie miejskim i familijnym, które powstały z myślą o konsumentach.
Stałe odpowiadanie na pojawiające się potrzeby klientów oraz modernizacja marki sprawiły, że na początku bieżącego roku do sieci dołączyło 200 franczyzobiorców. Przedsiębiorcy opowiedzieli, dlaczego zdecydowali się na współpracę oraz jakie korzyści z niej wynikają.
Dla właścicieli sklepów szczególnie ważny jest model franczyzy miękkiej. Jak podkreśla Robert Dąbek, Dyrektor ds. Franczyzy w MAKRO Polska, w sieci ODIDO to franczyzobiorca najlepiej zna swoich klientów, dlatego dajemy mu pełną swobodę w prowadzeniu biznesu.
Niezależność we współpracy z siecią dotyczy również wyboru dostawców. Zdecydowałem się dołączyć do sieci ODIDO, ponieważ podoba mi się możliwość łączenia lokalnych rozwiązań ze znanym szyldem.– mówi Paweł Kopczak, właściciel sklepu w Czarnem. Przedsiębiorcy mogą więc korzystać zarówno z szerokiego asortymentu oferowanego przez MAKRO Polska, jak i z lokalnych produktów.
Korzyścią wynikającą ze współpracy, o której wspominają franczyzobiorcy, jest również sprawnie przeprowadzona modernizacja sklepu, która nie wiąże się z długotrwałym zamknięciem placówki. Pomimo, że właściciele mogą samodzielnie prowadzić biznes, w każdym momencie mogą zwrócić się z prośbą o pomoc czy poradę do wykwalifikowanego przedstawiciela sieci.
Otrzymaliśmy ogromne wsparcie przede wszystkim przy projektowaniu wnętrza, wyposażenia i regałów. Byliśmy również w stałym kontakcie telefonicznym z naszym opiekunem – mówi Mariusz Mielcarz, właściciel sklepu ODIDO w Morągu.
Franczyzobiorcy doceniają także dostawy. Zdaniem Pawła Kopczaka, właściciela sklepu w Czarnem, dostawy, które zapewnia MAKRO są równie istotne, bo pozwalają zaoszczędzić czas, którego zawsze brakuje przy codziennym natłoku obowiązków.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.