Fabryka w Gliwicach posiada mocne zaplecze nowej zrobotyzowanej linii technologicznej dzięki bliskiej lokalizacji Politechniki Śląskiej. Wykwalifikowana kadra inżynierska i wsparcie ze strony Technologicznego Parku Naukowego – to ważny zasób, zwłaszcza, że nowa linia technologiczna – to bezcenna wartość, która sprzyja dobrej i – co najważniejsze – powtarzalnej produkcji każdego samochodu. Jak sprawdza się nowy furgon i czym wyróżnia się na tle konkurencji?
Bogate wyposażenie dostawczakaPeugeot Boxer to przede wszystkim bogate wyposażenie – nawet w wariancie standardowym. Tempomat, czujniki cofania czy alarm dźwiękowy ostrzegający otoczenie w trakcie manewru – to jedne z wielu dostępnych opcji już w wariancie standardowym. Sprawdziliśmy, że podobne opcje konkurencja ma w ofercie, ale najczęściej za dopłatą.
Z kolei ceny płatnych pakietów w przypadku Peugeot – są atrakcyjne przy naprawdę sporym wyborze. Przykładowo, może to być kamera cofania, nowe radio z 7-calowym ekranem dotykowym z funkcją Apple Car Play/Android Auto czy Grip Control, czyli inteligentny system kontroli trakcji. To gadżety skrojone na miarę czasów, obecnie dla wielu kierowców okazują się być niezastąpione. Nowe silniki o mocy: 120, 140 oraz 165 KM spełniają normę emisji €6,4.
Peugeot Boxer posiada bardzo duży wybór wersji nadwoziowych oraz gabarytowych: oznaczonych symbolami od L1H1 do L4H3 dla Furgona w wersji zwykłej oraz ze wzmocnionym zawieszeniem. Istnieje możliwość zamówienia podwozia z podwójną kabiną czy wybór platformy w trzech wersjach długości. Daje to naprawdę sporo możliwości adaptacji nadwozia do własnych celów, np. do przewozu zwierząt, na użytek służb ratowniczych czy na potrzeby handlu obwoźnego.
Dla klientów szukających dodatkowych rozwiązań – Boxer w wersji Furgon może zostać specjalnie przygotowany do konwersji na kampery. I to wszystko w polskiej fabryce w Gliwicach.
To niezwykle atrakcyjne rozwiązanie, dostosowane do aktualnych potrzeb klientów.
Wycieczki własnym kamperem to coraz częściej praktykowana forma podróżowania, ale własny kamper może być też pomysłem na dodatkowy biznes.
Gliwicka fabrykaFabryka w Gliwicach ruszyła z produkcją wiosną 2022 roku. Wykorzystanie umiejętności i kultury jakościowej wypracowanych w okresie ponad dwudziestu lat produkcji samochodów osobowych (trzon zespołu – czyli świetni fachowcy – pozostał niezmieniony) – czego efekty już są widoczne na podstawie bardzo dobrych wyników gwarancyjnych w okresie trzech miesięcy użytkowania samochodów przez klientów.
Przynależność do polskiego klastra motoryzacyjnego Stellantis (dwie fabryki w Tychach i jedna w Bielsku Białej oraz nowa fabryka w Gliwicach), daje możliwość wykorzystania najlepszych wypracowanych rozwiązań, zarówno w zakresie produkcji pojazdów, jak i jednostek napędowych.
Dzięki wsparciu Funkcji Centralnych, w tym działu Zakupów, IT, Software Experience i Inżynierii w Gliwicach, Tychach i Bielsku, nowa fabryka prężnie funkcjonuje i dynamicznie się rozwija.
Włączanie do sieci dostawców firm z regionu Europy Środkowej i Wschodniej ma wpływ na poprawę jakości, wzmacnianie ducha konkurencyjności i optymalizację kosztów materiałów i transportu. Nie bez znaczenia dla polskiej gospodarki jest także fakt, że fabryka generuje miejsca pracy.
LCV – nowa jakość w segmencie dostawczymGrupa Stellantis stawia na jakość, tak by każdy klient, mógł użytkować auto bezusterkowo i komfortowo. Fabryka samochodów dostawczych w Gliwicach została uhonorowana w listopadzie 2022 r. przez korporację Globalnym Wyróżnieniem Stellantis za udane uruchomienie produkcji dużych samochodów dostawczych oraz ich wysoką jakość. Co istotne, trzon zespołu inżynierów pozostał niezmieniony, wykorzystując umiejętności i kulturę jakościową wypracowaną w okresie ponad dwudziestu lat produkcji samochodów osobowych.
„Wzorcowe uruchomienie produkcji dużych samochodów dostawczych i zapewnienie ich jakości na najwyższym poziomie, potwierdzonym doskonałymi wynikami gwarancyjnymi, już od pierwszego dnia produkcji” – tak koncern komentuje przyznaną nagrodę.