„W nowym filmie chcieliśmy pokazać, że kobiety poprzez spontaniczność, pozytywne uczucia, wewnętrzny optymizm, są w naturalny sposób doskonałe. Swoją naturalność mogą podkreślić pijąc Naturalną Wodę Mineralną Ustronianka" - mówi Konrad Wiktor, kierownik działu marketingu.
Wyobrażenie doskonałej z natury kobiety, ściśle powiązane jest z hasłem: Naturalna jak Ty, na którym od trzech lat opiera się nasza komunikacja.
Ważnym elementem całej kreacji jest tło muzyczne - przebój Anny Jantar, który dopełnia klimat marki Ustronianka. Uzupełnieniem kampanii zaplanowanej na ponad 2 miesiące, jest sponsoring obejmujący programy emitowane w stacjach: TVP, POLSAT, TVN oraz TVN Style.
Tytuł kampanii: Żeby szczęśliwym być
Hasło kampanii: Ustronianka: Naturalna jak Ty
Rozpoczęcie: 26.04.2010
Zakończenie: czerwiec 2010
Typ medium: TV
Kreacja: agencja HEADS Advertising
Zakup mediów: Dom Mediowy Intermedia
(Maja Święcka)
tagi: Ustronianka ,
Przedstawiciele sektora apelują o precyzyjne i adekwatne...
Główny odczyt Barometru EFL na II kwartał 2025 roku...
Grupa Tarczyński wypracowała w 2024 roku 2,068 mld zł...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...