„W nowym filmie chcieliśmy pokazać, że kobiety poprzez spontaniczność, pozytywne uczucia, wewnętrzny optymizm, są w naturalny sposób doskonałe. Swoją naturalność mogą podkreślić pijąc Naturalną Wodę Mineralną Ustronianka" - mówi Konrad Wiktor, kierownik działu marketingu.
Wyobrażenie doskonałej z natury kobiety, ściśle powiązane jest z hasłem: Naturalna jak Ty, na którym od trzech lat opiera się nasza komunikacja.
Ważnym elementem całej kreacji jest tło muzyczne - przebój Anny Jantar, który dopełnia klimat marki Ustronianka. Uzupełnieniem kampanii zaplanowanej na ponad 2 miesiące, jest sponsoring obejmujący programy emitowane w stacjach: TVP, POLSAT, TVN oraz TVN Style.
Tytuł kampanii: Żeby szczęśliwym być
Hasło kampanii: Ustronianka: Naturalna jak Ty
Rozpoczęcie: 26.04.2010
Zakończenie: czerwiec 2010
Typ medium: TV
Kreacja: agencja HEADS Advertising
Zakup mediów: Dom Mediowy Intermedia
(Maja Święcka)
tagi: Ustronianka ,
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Od 1 czerwca 2025 roku Adam Manikowski objął funkcję Chief...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...
Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram...
Obniży za to skłonność pracodawców do podwyżek...