Tan-Viet to jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce. Niemal każdy z nas zna ich kultowe zupy i sosy. Firma cały czas poszerza swoje portfolio, wprowadzając do niego nowe smaki.
Chiński Nowy Rok Chiński Nowy Rok jest jednym z najważniejszych świąt w chińskiej kulturze. Obchodzony jest co roku na przełomie stycznia i lutego w zależności od kalendarza księżycowego. Jest to czas radości i spotkań rodzinnych, podczas których najbliżsi składają sobie życzenia i jedzą specjalne potrawy, które są nieodłączną częścią kultury dalekowschodniej.
Smak Dalekiego Wschodu w Twoim Domu Kampania dla Tan-Viet obejmuje szereg działań promujących m.in. ich zupy premium, jak na przykład wietnamska Zupa Pho, zupa Kimchi czy Lau Thai, które dzięki swoim orientalnym przyprawom mogą być dla konsumentów namiastką smaków dalekowschodniej Azji. Coraz to nowe propozycje rodem z Wietnamu, Tajlandii czy Chin, pozwalają jeszcze lepiej posmakować tamtejszej kuchni. Oprócz promocji zup, TAN-VIET w swoich działaniach ujął również kampanię makaronów i sosów TaoTao, które dzięki szerokiemu zastosowaniu coraz częściej i chętniej używane są nie tylko do orientalnych, ale i tradycyjnych dań, np. sos sojowy TaoTao do przyprawiania zup, dań mięsnych, rybnych, warzywnych oraz do marynowania; słodko-pikantny sos chili TaoTao do mięs, ryb, pizzy, a nawet do kanapek i zapiekanek.
Mix działań w sferze digital Kampania reklamowa obejmuje emisję reklam na YouTubie, mediach społecznościowych oraz w sieci reklamowej, wykorzystując formaty display. Za działania w zakresie planowania mediów odpowiedzialny jest Maciej Raszke – SEM&Paid Social Specialist. Koordynacją projektu i kontaktem z klientem zajmuje się Sandra Łangowska-Machnik – New Business Manager w domu mediowym Media Choice.