Pięć tygodni atrakcyjnych promocji i konkursów czeka na klientów Bricomarché, z którymi sieć chce wspólnie świętować swoje 10 urodziny. W tym okresie zostaną wydane 3 gazetki z wyjątkową ofertą urodzinową. Przeprowadzony będzie również konkurs na najlepsze „Hasło reklamowe promujące Bricomarché" oraz akcja promocyjna „Kupujesz - Zyskujesz".
Aby zostać uczestnikiem konkursu „Hasło reklamowe promujące Bricomarché" należy w okresie od 26 kwietnia do 9 maja 2010 roku spełnić następujące warunki:
dokonać jednorazowego zakupu dowolnych produktów na terenie sklepu za kwotę minimum 50 zł brutto (na jednym paragonie)odebrać w kasie kupon konkursowyułożyć hasło reklamujące sieć sklepów Bricomarchéprawidłowo wypełnić Kuponwrzucić Kupon do urny konkursowej
Ocenie poddana zostanie przede wszystkim pomysłowość i przydatność hasła w działaniach marketingowych sieci. Wybór haseł reklamowych będzie przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym etapie, w każdym sklepie zostanie wybranych 30 najciekawszych haseł, których autorzy zostaną nagrodzeni bonem o wartości 100 zł na zakupy w Bricomarché. W drugim etapie, spośród wybranych uprzednio haseł, zostanie wyłonionych 3 autorów najwyżej ocenionych haseł reklamowych. Dla laureatów konkursu przewidziane są nagrody główne: 3 samochody marki Opel Corsa.
Ponadto od 26 maja do 6 czerwca potrwa specjalna akcja promocyjna „Kupujesz - Zyskujesz". Będzie ona miała charakter sprzedaży premiowej, w której nagrodami będą wartościowe bony towarowe w postaci elektronicznej karty urodzinowej.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Muszkieterów ,
Trzydniowe Forum imienia Krzysztofa Pakuły „Partnerstwo –...
W lutym 2025 r. wartość sprzedaży w sklepach...
W 2024 roku GK Gobarto wypracowała rekordowe 3,73 mld zł...
W 2023 roku liczba osób pobierających świadczenie, potocznie...
Dynamicznym wzrostom sprzyjają zakupy surowca dokonywane przez...
Tego obecnie najbardziej boją się Polacy...
Oznacza to likwidację całego rynku...
Eksperci komentujący te dane zwracają uwagę na...