Liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki.
OSHEE nawiązało współpracę, na mocy której Iga Świątek wystąpi m.in. w kampaniach marketingowych prowadzonych globalnie, co potwierdza międzynarodowy rozwój marki. Produkty OSHEE sygnowane nazwiskiem Igi Świątek pojawią się na sklepowych półkach niemal na całym świecie. Pierwsze z nich już w najbliższych tygodniach.
- Po sezonie, w którym zdobyłam mnóstwo doświadczeń, a także zostałam liderką światowego rankingu tenisistek, zdecydowałam się na kolejny krok w budowaniu mojej kariery. Związanie się z marką Oshee jest dla mnie bardzo naturalne, bo znam ich produkty, smakują mi one, realnie wspierają mój proces treningowy i pomagają osiągać coraz lepsze wyniki sportowe, a współpraca z marką dla osób aktywnych jest spójna z moim stylem życia. Nieprzypadkowy jest wybór rodzimej marki - moim celem także poza kortem jest wspieranie i promocja Polski, dlatego pierwszą współpracą po sukcesach z zeszłego sezonu jest właśnie Oshee - powiedziała Iga Świątek.
Nowa ambasadorka OSHEE będzie korzystać z produktów OSHEE podczas zawodów1 i treningów. Jej dotychczasową dietę uzupełnią napoje izotoniczne zawierające witaminy oraz batony proteinowe stworzone z myślą o sportowcach. Wszystkie produkty, których będzie używać Iga Świątek, zostały zatwierdzone przez jej sztab szkoleniowy, dietetyka oraz osobistego lekarza.
- Poprzedni rok pokazał, jak dobrze funkcjonujemy jako zespół i jak uzupełniają się nasze kompetencje. Obszar żywienia i suplementacji to przestrzeń mojego wpływu na karierę Igi i dlatego cieszę się, że do grona jej partnerów dołącza znana mi od dawna polska marka Oshee, która bardzo dba o jakość swoich produktów. W okresie rozmów o współpracy uczestniczyłem w konsultacji składów i produktów, które Iga włączyła do swojej suplementacji. Mam pewność, że to będzie dobre partnerstwo, wspierające jej wyniki sportowe - podsumował współpracę Maciej Ryszczuk, trener przygotowania fizycznego i fizjoterapeuta.
W komunikacji marki współpraca będzie funkcjonować pod nazwą OSHEE & IGA TEAM i dotyczyć nie tylko samej zawodniczki, ale też członków jej sztabu szkoleniowego, włączając w to trenera Tomasza Wiktorowskiego, fizjoterapeutę Macieja Ryszczuka i psycholog Darię Abramowicz. Firma przygotowuje się do wypuszczenia na rynek specjalnej serii produktów, które zostaną opracowane wspólnie z liderką rankingu WTA i jej zespołem. Nowa linia ma trafić na sklepowe półki wiosną lub latem tego roku.
Umowa weszła w życie 1 lutego 2023 r. i ma obowiązywać przez 2 lata z możliwością przedłużenia.
- Współpraca Oshee z Igą Świątek i jej zespołem związana jest również z potrzebą pokazania, że za sukcesem sportowym stoi cały sztab ludzi i odpowiedzialne decyzje podejmowane przez sportowców i ich zespoły. Zamierzamy jeszcze mocniej uświadomić ludziom aktywnym, jak ważnym elementem takiego trybu życia jest dbałość o zdrowe i bezpieczne uprawianie sportu, na które składają się również właściwe nawadnianie oraz uzupełnianie utraconych w trakcie wysiłku składników odżywczych. Co równie ważne działanie to kontynuuje nasze tradycje współpracy z najlepszymi polskimi sportowcami i wspieraniem ich w osiąganiu sukcesów. Z naszymi ambasadorami jesteśmy na dobre i na złe – wtedy, kiedy wygrywają, jak również w trudniejszych chwilach. Zgodnie z naszym mottem „live, fight, win” wierzymy, że nawet ewentualne niepowodzenia są składową późniejszego sukcesu. Każda taka współpraca, to dla nas nie tylko wyróżnienie, ale także olbrzymia motywacja i inspiracja do dalszego rozwoju oraz ulepszania naszych produktów – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.
Jako lider rynku, OSHEE ma bogate doświadczenie we współpracy z czołowymi sportowcami, których działania wspiera od lat. Ambasadorami marki byli już między innymi Robert i Anna Lewandowscy, Krzysztof Piątek oraz Joanna Jędrzejczyk. Przez ostatnie 7 lat OSHEE było sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a także w ciągu ostatnich lat partnerem rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy oraz eventów sportowych, takich jak Runmaggedon czy Maraton Warszawski.
O OSHEE:
OSHEE jest międzynarodowym i niekwestionowanym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. W portfolio OSHEE znajdują się min. napoje izotoniczne, wody witaminowe, oraz seria produktów takich jak batony musli i proteinowe. Produkty OSHEE podbijają świat – marka jest obecna już w 55 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat zajmuje 1 miejsce w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.
OSHEE to marka stworzona z pasji do wygrywania. Jeśli podążasz za swoim celem, walczysz do końca i swoje porażki traktujesz jako część Twojego sukcesu — OSHEE jest właśnie dla Ciebie.
Od momentu powstania OSHEE inspiruje i motywuje do działania konsumentów na całym świecie, koncentrując się na promowaniu aktywności fizycznej oraz zachęcaniu do aktywnego stylu życia.
Dynamiczny rozwój marki sprawia, że wychodzi ona poza kategorie sportowe, oferując serie napojów o charakterze lifestylowym jak OSHEE Tattoo, OSHEE Beuaty czy linię produktów kierowanych dla fanów uniwersum Wiedźmina. Seria gamingowa powstała we współpracy ze studiem CD Projekt Red. Każdy produkt OSHEE x Wiedźmin inspirowany jest grą Wiedźmin 3 Dziki Gon.
1 W sytuacjach, w których nie wykluczają tego zasady WTA i poszczególnych turniejów.