Nowości

Warka tworzy nową kategorię w segmencie piw bezalkoholowych

Piątek, 03 lutego 2023
Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w całym kraju.
W zakresie oferowanych produktów marka nieustannie podąża za trendami i preferencjami konsumentów. To właśnie Warka jako pierwsza w 2012 roku wprowadziła na polski rynek radlery, a dwa lata później radlery bezalkoholowe. W tym roku w odpowiedzi na wzrost kategorii napojów energetycznych, zwłaszcza w grupie młodych dorosłych, jako pierwsza wśród producentów piwa wprowadza zupełnie nowy produkt, czyli Warka 0.0% Energy. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Obecnie piwo o smaku mango i cytrusów dostępne jest w wybranych sklepach sieci Biedronka. Pod koniec miesiąca obydwa smaki trafią do sklepów w całej Polsce.

– Warka jako pierwsza marka piwna weszła w świat gamingu – mówi Marcin Filipiak, Dyrektor Marketingu Warki. – Nie poprzestajemy jednak na powołaniu platformy Warka Planet of Gamers, turnieju Planet of Gamers Cup czy loterii dedykowanej fanom gamingu. Postanowiliśmy iść o krok dalej i wprowadziliśmy do naszej oferty zupełnie nowe piwo, czyli Warka 0.0% Energy stanowiące połączenie piwa 0.0%, lemoniady i napoju energetyzującego, które doskonale orzeźwi np. podczas wielogodzinnych rozgrywek z przyjaciółmi. Produkt zebrał świetne opinie wśród przebadanych konsumentów i jesteśmy pewni, że to początek zupełnie nowej kategorii. Oficjalna premiera nowego piwa odbędzie się w czasie IEM w Katowicach – dodaje Filipiak.

Produkt dostępny jest w puszce 500 ml i 4-paku puszek 500 ml. Warka 0.0% Energy przeznaczona jest dla dorosłych konsumentów.

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Za projekt opakowań i POSM odpowiada agencja Global Shopper Marketing. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.



tagi: Warka , piwa bezalkoholowe , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,