„Fani marki Grześki, uwielbiają kolekcjonować doświadczenia. Nowa loteria, która odpowiada wprost na te potrzeby, to szansa na sięgnięcie do szerokiego wachlarza doznań. A będzie z czego wybierać! W ofercie partnera, jakim jest
wyjatkowyprezent.pl, znajduje się kilka tysięcy rozmaitych atrakcji. Wśród nich są zarówno te spokojne, relaksacyjne, jak i bardziej aktywne, a nawet ekstremalne opcje. Na potrzeby loterii powstał również specjalny pakiet przeżyć Grześków” – mówi Wojciech Gańko, Senior Brand Manager, odpowiedzialny w firmie Colian za markę Grześki.
Udział w loterii jest bardzo prosty. Wystarczy kupić dowolne Grześki za kwotę minimum 3 zł, zachować paragon i zarejestrować go na stronie
spelniajgrzeszki.pl.
Do wygrania
1 600 superatrakcyjnych, zapewniających niezwykłe doznania voucherów Wyjątkowego Prezentu!
Pula nagród to blisko
190 000 PLN.
„Spełniaj Grzeszki, graj o przeżycia” to akcja, która nie tylko pokazuje, jak odpowiadać na potrzeby odbiorców, ale także jak łączyć ze sobą różne media, by budować spójny, wielokanałowy przekaz. Loterii towarzyszy szerokie wsparcie promocyjne oparte o spoty TV, zasięgowe działania digital, kreację OOH oraz materiały instore. Dodatkowo do spełniania Grzeszków zachęcają promocyjne opakowania. Kampania jest także wspierana przez wybranych influencerów oraz działania w mediach społecznościowych marki Grześki. Widoczność kampanii poszerzają również działania w kanałach on- i off-line partnera – strona www oraz ekspozycje w galeriach handlowych.
Akcja realizowana jest na platformie komunikacji „Każdy ma swoje Grzeszki”, którą marka Grześki prowadzi od 2020 roku. Szczegółowy opis zasad akcji dostępny jest na stronie
spelniajgrzeszki.pl.
Źródło: Colian