Kampanie i Promocje

„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie” kampania serków wiejskich Almette z Cleo

Poniedziałek, 30 stycznia 2023
Serki wiejskie Almette to chwila przyjemności dla każdego, o czym w spotach reklamowych przypomina jedna z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo. Silne wsparcie reklamowe produktów potrwa kilka miesięcy i obejmie obecność w telewizji, w największych portalach internetowych oraz w social mediach.
W 2023 roku marka Almette kontynuuje silne wsparcie reklamowe linii serków wiejskich. Przez kolejne miesiące Cleo, w rytm swojego przeboju „Za krokiem krok”, w spotach reklamowych będzie zachwycać się smakiem serków i namawiać do ich spróbowania każdego, komu „przyjemność chodzi po głowie”. Kampania wizerunkowa obejmie obecność w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży, a w mediach społecznościowych Cleo wesprą topowi influencerzy.

Ponadto serki wiejskie Almette będą także bohaterami specjalnej akcji tanecznej na Tik-Toku, podczas której sama Cleo oraz topowi twórcy, m.in. Qczaj, pokażą swoje przerwy na chwile przyjemności z Almette, tańcząc w rytm hitu „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie!” i zachęcając do wspólnej zabawy.

Dzięki Cleo (prawie) wszyscy usłyszą o nowej linii serków wiejskich Almette!

Serki wiejskie Almette, to trzy niespotykane do tej pory na rynku warianty smakowe. Kształtne ziarenka zanurzone są w różnych „śmietankach”: z dodatkiem sera ricotta o charakterystycznej słodkawej nucie, z dodatkiem jedynego w swoim rodzaju śmietankowego serka Almette lub z dodatkiem lekko kwaśnego naturalnego jogurtu typu islandzkiego skyr z wysoką zawartością białka i 0% tłuszczu.

Almette_serek_wiejski_kampania_1690x609.jpg_rdax_75.jpg



Źródło: Hochland


tagi: Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie , kampania , serki wiejskie , Almette , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,