Kampanie i Promocje

Wiosną jeszcze więcej herbat IRVING w jednym opakowaniu

Poniedziałek, 26 kwietnia 2010
Dla swoich wiernych klientów IRVING przygotował wiosenną promocję konsumencką. Teraz w promocyjnym opakowaniu najpopularniejszych herbat smakowych tej marki - IRVING Malinowa Polana i IRVING Cytrynowy Gaj, konsumenci znajdą 20% więcej produktu. Będą one dostępne w sklepach detalicznych oraz w handlu nowoczesnym.

Polska jest trzecim w Europie i dziesiątym na świecie rynkiem pod względem spożycia herbaty, po napój ten sięga największy odsetek konsumentów spośród wszystkich kategorii napojowych - aż 98 procent obywateli naszego kraju deklaruje spożywanie herbaty przynajmniej okazjonalnie, bez względu na porę roku. Coraz chętniej konsumenci sięgają po herbaty w saszetkach oraz owocowe i aromatyzowane.

W portfolio Irving największą część zajmują herbaty czarne w saszetkach, a tym, co wyróżnia tę markę na tle konkurencji jest m.in. bogata oferta herbat smakowych, przede wszystkim czarnych, ale też zielonych i białych. Bestsellerami są najpopularniejsze w Polsce smaki: Malinowa Polana i Cytrynowy Gaj, które, podobnie jak pozostałe herbaty aromatyzowane IRVING, wyróżniają się naturalnym, bogatym smakiem, uzyskanym dzięki najwyższej jakości naturalnym kapsułkowanym aromatom, sokom owocowym i kawałkom owoców, chronionym dodatkowo przed zwietrzeniem barierowymi kopertkami.

Sugerowana cena herbat Irving na półce sklepowej w handlu tradycyjnym - 5,49 zł.

(Maja Święcka)

tagi: Irving ,