Polska jest trzecim w Europie i dziesiątym na świecie rynkiem pod względem spożycia herbaty, po napój ten sięga największy odsetek konsumentów spośród wszystkich kategorii napojowych - aż 98 procent obywateli naszego kraju deklaruje spożywanie herbaty przynajmniej okazjonalnie, bez względu na porę roku. Coraz chętniej konsumenci sięgają po herbaty w saszetkach oraz owocowe i aromatyzowane.
W portfolio Irving największą część zajmują herbaty czarne w saszetkach, a tym, co wyróżnia tę markę na tle konkurencji jest m.in. bogata oferta herbat smakowych, przede wszystkim czarnych, ale też zielonych i białych. Bestsellerami są najpopularniejsze w Polsce smaki: Malinowa Polana i Cytrynowy Gaj, które, podobnie jak pozostałe herbaty aromatyzowane IRVING, wyróżniają się naturalnym, bogatym smakiem, uzyskanym dzięki najwyższej jakości naturalnym kapsułkowanym aromatom, sokom owocowym i kawałkom owoców, chronionym dodatkowo przed zwietrzeniem barierowymi kopertkami.
Sugerowana cena herbat Irving na półce sklepowej w handlu tradycyjnym - 5,49 zł.
(Maja Święcka)
tagi: Irving ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...