Wiadomości

Herbapol-Lublin S.A. umacnia swoją pozycję w kanale HoReCa

Czwartek, 26 stycznia 2023
W ramach przeprowadzonego postępowania zakupowego, Herbapol-Lublin S.A. złożył najkorzystniejszą ofertę na dostawę herbaty do obiektów Polskiego Holdingu Hotelowego, który jest drugą największą w kraju grupą hotelową. Pierwsze dostawy produktów Herbapolu trafią do obiektów z Grupy PHH już w lutym, a zgodnie z zawartym kontraktem współpraca będzie trwać przez najbliższe 36 miesięcy.
Herbapol-Lublin S.A. rozwija swoje działania w branży HoReCa od 2017 roku. Produkty firmy są dziś obecne w lokalach gastronomicznych i hotelach na terenie całego kraju. Dzięki wybranej ofercie w ramach postępowania zakupowego, herbaty Herbapolu będą dostarczane także do obiektów i hoteli z Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego.

– Z zadowoleniem przyjmuję fakt, że nasza oferta na etapie przetargu okazała się najbardziej atrakcyjna dla Polskiego Holdingu Hotelowego. Jest to najlepszym potwierdzeniem faktu, że Herbapol-Lublin to rzetelny i konkurencyjny partner w relacjach biznesowych. Cieszę się niezmiernie, że oto dwie polskie firmy – liderzy w swoich branżach, stają „ramię w ramię” i rozpoczynają długofalową współpracę, która ma dla nas znaczenie zarówno biznesowe, jak i wizerunkowe - mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A. – Dzięki takim działaniom możemy nie tylko poszerzać naszą obecność w kanale HoReCa, ale także promować polskie produkty pośród konsumentów krajowych i zagranicznych.

Herbapol przygotował dla Polskiego Holdingu Hotelowego ofertę składającą się z dwóch dedykowanych linii gastronomicznych:
  • Breakfast, którą tworzą herbaty w torebkach: czarna, Earl Grey, malinowa, miętowa, zielona, zielona z cytryną, pokrzywa z pigwą, owoce leśne, zimowy sekret;
  • Restaurant Premium, którą tworzą herbaty liściaste: zielona, czarna, Earl Grey oraz w torebkach: czarna, Earl Grey, malinowa, miętowa, zielona, zielona jaśminowa.
Grupa Polskiego Holdingu Hotelowego liczy obecnie ponad 50 hoteli i obiektów i jest największą grupą hotelową z wyłącznie polskim kapitałem. Produkty Herbapolu pojawią się w obiektach PHH już na początku lutego. Umowa przewiduje dostawy herbat przez 36 miesięcy od daty podpisania umowy.



Źródło: Herbapol-Lublin S.A.
Fot: mat. prasowe




tagi: Herbapol-Lublin , HoReCa , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,