Komentarz Branżowy

ETi International: 2022 był rokiem pełnym wyzwań

Poniedziałek, 23 stycznia 2023
„2022 był rokiem pełnym wyzwań. Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów produkcyjnych i transport. Zmusiło to producentów do podniesienia cen. Pojawił się problem dostępności i ciągłości dostaw. Jednak polski rynek słodyczy urósł dzięki produktom markowym, private label i nowościom. Rośniemy, wprowadzamy nowości i rozszerzamy współpracę z partnerami realizując przyjętą strategię stawiając na innowacyjność, jakość i różnorodność” – wskazuje Joanna Olczak, Sales & Trade Marketing Director, ETi International.
„Wysoka świadomość i dobra opinia marki Dare, ułatwia kolejne wdrożenia. W 2022 poszerzyliśmy ofertę Dare o ciastka pełnoziarniste (wyróżnione: Innowacyjny produkt 2022), w których pszenica pochodzi z kontrolowanych i zrównoważonych upraw. Polacy kochają słodycze, dlatego pomimo inflacji i mniejszej siły nabywczej, nadal będą je kupować. W trudnych warunkach ekonomicznych większą uwagą przyłożą do składu produktów, wpływu na organizm, zapewnienie przyjemności. Koncentracja na własnych potrzebach to sposób odreagowania przykrych wydarzeń: pandemii, wojny, kryzysu. W planach na przyszły rok chcemy być konsekwentnym: budować pozycję, podnosić dystrybucję, dostarczać jakość i „smak szczęścia” konsumentom”.

Joanna Olczak
Sales & Trade Marketing Director
ETi International



tagi: ETi International , podsumowanie roku , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,