„Mijający rok był wymagający. Ciężki zarówno dla gospodarki, jak i dla nas – ludzi. Odnotowaliśmy znacznie wyższą dynamikę zmian niż w poprzednich latach. Robiliśmy co w naszej mocy, by nie zawieść naszych dotychczasowych klientów, pozyskując przy tym nowych i śmiało możemy powiedzieć, że się udało!” – przyznaje Dominik Pazgrat, Prezes Zarządu, Quest Food.
„Zauważyliśmy ogromny wzrost świadomości żywieniowej konsumentów na naturalne i zdrowe produkty. Budujący jest też fakt, że widzimy wysoką lojalność i potrzebę odbiorców do konsumpcji produktów naszych marek. Pomimo wyzwań jakie stawiał nam 2022 rok nieustannie poszerzaliśmy swoją dystrybucję i zwiększaliśmy sprzedaż w obecnych, jak i nowych kanałach. W tym roku stawiamy na silniejszą edukację i budowanie świadomości marki nt. właściwości wody kokosowej. W planach mamy również poszerzenie portfolio. Głęboko wierzymy, że Nowy Rok przyniesie spokój i stabilizację zarówno na płaszczyznach biznesowych, jak i osobistych każdego z nas”.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.