Komentarz Branżowy

Quest Food podsumował 2022 rok

Wtorek, 17 stycznia 2023
„Mijający rok był wymagający. Ciężki zarówno dla gospodarki, jak i dla nas – ludzi. Odnotowaliśmy znacznie wyższą dynamikę zmian niż w poprzednich latach. Robiliśmy co w naszej mocy, by nie zawieść naszych dotychczasowych klientów, pozyskując przy tym nowych i śmiało możemy powiedzieć, że się udało!” – przyznaje Dominik Pazgrat, Prezes Zarządu, Quest Food.
„Zauważyliśmy ogromny wzrost świadomości żywieniowej konsumentów na naturalne i zdrowe produkty. Budujący jest też fakt, że widzimy wysoką lojalność i potrzebę odbiorców do konsumpcji produktów naszych marek. Pomimo wyzwań jakie stawiał nam 2022 rok nieustannie poszerzaliśmy swoją dystrybucję i zwiększaliśmy sprzedaż w obecnych, jak i nowych kanałach. W tym roku stawiamy na silniejszą edukację i budowanie świadomości marki nt. właściwości wody kokosowej. W planach mamy również poszerzenie portfolio. Głęboko wierzymy, że Nowy Rok przyniesie spokój i stabilizację zarówno na płaszczyznach biznesowych, jak i osobistych każdego z nas”.

Dominik Pazgrat
Prezes Zarządu
Quest Food




tagi: Quest Food , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,