„Naszą najnowszą kampanię telewizyjną oparliśmy na haśle „A Ty za kim jesteś?", zapraszając w ten sposób wszystkich fanów futbolu - najpopularniejszego sportu na świecie, do wspólnego kibicowania i przeżywania prawdopodobnie najbardziej emocjonujących momentów sportowych podczas zbliżających się Mistrzostw" - mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Carlsberg.
„Bohaterowie spotu w zabawny sposób pokazują, że niezależnie od tego ‘za kim się jest' kibicowanie razem z Carlsbergiem może być świetną, spontaniczną zabawą i pomysłem na spędzenie tego czasu w gronie najbliższych przyjaciół. Carlsberg inspiruje do prawdopodobnie najbardziej szalonych i ciekawych pomysłów na wspólne kibicowanie, o czym z pewnością przekonają się nasi konsumenci" - mówi Agata Pietrzyk, Junior Brand Manager marki Carlsberg.
„Spot przypomina prawdziwą relację sportową. Słyszymy w nim charakterystyczne i dobrze znane kibicom głosy jednych z najpopularniejszych komentatorów sportowych: Mateusza Borka i Romana Kołtonia, które dodatkowo podgrzewają nadchodzącą, niepowtarzalną atmosferę sportową. Mamy nadzieję, że dzięki Carlsbergowi kibicowanie będzie fantastyczną, niezapomnianą zabawą" - dodaje Agata Pietrzyk.
Koncepcja najnowszej kampanii marki została przygotowana w Polsce. Autorem kreacji reklamy jest agencja Saatchi&Saatchi Polska.
Trzy 15-sekundowe spoty emitowane będą na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych i kanałach tematycznych, tj.: TVN, Polsat2, TV4, Polsat Sport, Discovery, stacje pakietu AtMedia.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD.
(Maja Święcka)
tagi: Carlsberg ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...