Kampanie i Promocje

Carlsberg - nowa kampania "A Ty za kim jesteś?"

Piątek, 23 kwietnia 2010
Marka Carlsberg - sponsor największych międzynarodowych imprez piłkarskich - rozpoczął telewizyjną kampanię pod hasłem „A Ty za kim jesteś?", która zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach kampanii wykorzystano trzy 15 - sekundowe spoty, w których  głosy znanych komentatorów sportowych, przypominają o zbliżającym się międzynarodowym święcie piłki nożnej w RPA.

„Naszą najnowszą kampanię telewizyjną oparliśmy na haśle „A Ty za kim jesteś?", zapraszając w ten sposób wszystkich fanów futbolu - najpopularniejszego sportu na świecie, do wspólnego kibicowania i przeżywania prawdopodobnie najbardziej emocjonujących momentów sportowych podczas zbliżających się Mistrzostw" - mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Carlsberg.

„Bohaterowie spotu w zabawny sposób pokazują, że niezależnie od tego ‘za kim się jest' kibicowanie razem z Carlsbergiem może być świetną, spontaniczną zabawą i pomysłem na spędzenie tego czasu w gronie najbliższych przyjaciół. Carlsberg inspiruje do prawdopodobnie najbardziej szalonych i ciekawych pomysłów na wspólne kibicowanie, o czym z pewnością przekonają się nasi konsumenci" - mówi Agata Pietrzyk, Junior Brand Manager marki Carlsberg.

 „Spot przypomina prawdziwą relację sportową. Słyszymy w nim charakterystyczne i dobrze znane kibicom głosy jednych z najpopularniejszych komentatorów sportowych: Mateusza Borka i Romana Kołtonia, które dodatkowo podgrzewają nadchodzącą, niepowtarzalną atmosferę sportową. Mamy nadzieję, że dzięki Carlsbergowi kibicowanie będzie fantastyczną, niezapomnianą zabawą" - dodaje Agata Pietrzyk.

Koncepcja najnowszej kampanii marki została przygotowana w Polsce. Autorem kreacji reklamy jest agencja Saatchi&Saatchi Polska.

Trzy 15-sekundowe spoty emitowane będą na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych i kanałach tematycznych, tj.: TVN, Polsat2, TV4, Polsat Sport, Discovery, stacje pakietu AtMedia.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD.

(Maja Święcka)

tagi: Carlsberg ,