Zarząd sieci "Piotr i Paweł" dokonał także pierwszego w tym roku podsumowania wyników działalności. Placówki sieci w pierwszym kwartale 2010 zanotowały, w porównaniu z tym samym okresem roku 2009 wzrost obrotów detalicznych o 25 procent.
Dynamika rozwoju sieci supermarketów "Piotr i Paweł" zgodnie z zapowiedziami utrzymuje się na wysokim poziomie. W 2010 roku otwartych zostało już 5 sklepów:
- 06.01. Grudziądz (861 mkw.); druga placówka w tym mieście,
- 23.01. Inowrocław (903 mkw.),
- 29.01. Wrocław (1 272 mkw.); czwarta placówka w tym mieście,
- 09.03. Łódź (1 789 mkw.),
- 01.04. Łódź (1 913 mkw.); lokalizacja w Porcie Łódź (na zdjęciu).
(Maja Święcka)
tagi: Piotr i Paweł ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...