„Rok 2022 był pełen wyzwań dla całej branży FMCG, a w szczególności dla napojów alkoholowych ze względu na rosnącą akcyzę i bezprecedensowy wzrost kosztów wytworzenia. Jednocześnie był to rok dużej nadziei dla branży – z powodzeniem testowane są nowe koncepty i smaki jak: Soplica Zimowa, Żubrówka Rześki Rokitnik czy Rajska Cytryna” – przyznaje Kamil Gębski, Dyrektor Marketingu Wódek, CEDC International, Grupa Maspex.
„To był rok dużych zmian związanych z dołączeniem CEDC do struktur Grupy Maspex, przy jednoczesnej walce o ciągły rozwój kategorii wódek i innych alkoholi w Polsce. Branża alkoholi mocnych w Polsce wciąż się rozwija, a konsumenci pokazują swój apetyt na innowacje. Polacy chętniej i częściej eksperymentują z nowymi smakami alkoholi, formatami czy opakowaniami. Od lat obserwujemy trend premiumizacji alkoholi mocnych, w ramach którego konsumenci coraz chętniej sięgają po droższe, wysokogatunkowe alkohole – zarówno do konsumpcji, jak i na prezent. Polscy konsumenci wybierają sprawdzone produkty znanych marek. Poszukują oni również tradycyjnych trunków, które powstają według starych receptur. Z całą pewnością w ten trend wpisują się nalewki oraz likiery Soplica. Jako lider branży alkoholowej chcemy wziąć odpowiedzialność za jej rozwój z korzyścią dla naszych partnerów handlowych. Planujemy wiele mocnych działań w obszarze oferty, ale też innych doświadczeń konsumenckich i narzędzi handlowych”.
Kamil Gębski Dyrektor Marketingu Wódek CEDC International, Grupa Maspex
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.