„Hochland Polska w 2022 roku był dobrze zorganizowany i nawet w trudnych czasach był w stanie zapewnić praktycznie nieprzerwaną dostępność oferty dla rynku i sklepów” - wskazuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager, Hochland Polska. „Nie da się jednak ukryć, że branża mleczarska dobitnie odczuwa skutki postępującej inflacji, która ma wpływ na to, jak ludzie wydają i oszczędzają, nie mówiąc już o produktach, które kupują”.
„W Hochland Polska działamy z niespotykaną szybkością i elastycznością, na każdym etapie działalności, także w obszarze projektowania i zarządzania kosztami oraz cenami. Kolejny rok pandemii udało się przejść bez strat w ludziach i ciężkich przypadków choroby. Obroniliśmy także nasz udział w rynku i utrzymaliśmy pozycję lidera naszych marek w kategorii serów. Hochland Polska kontynuuje swój rozwój i robi to, co umie najlepiej: rozwija i wzmacnia swoje marki”.
„Największym osiągnięciem 2022 roku dla Hochland Polska były nowe serki wiejskie Almette. To wyróżniający się na rynku koncept, który zaskakuje nowoczesną interpretacją klasycznego serka wiejskiego. Kilka tygodni od wejścia na rynek serki wiejskie Almette zostały uznane Złotą Innowacją FMCG 2022 roku”.
O konsumenta walczymy cały czas! Każdego dnia w całej Polsce konsumenci zjadają prawie 2 400 000 kanapek z naszymi serami, a nasz plan na przyszły rok zakłada, że będzie ich jeszcze więcej!
Jacek Wyrzykiewicz PR & Marketing Services Manager Hochland Polska
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.