Organizatorzy zaproponowali wiele innowacji, dzięki którym tegoroczna edycja imprezy będzie ciekawa i owocna zarówno dla wystawców, jak i zwiedzających. Firmy, prezentujące swoje produkty podczas Wine & Spirits, mogą liczyć przede wszystkim na spotkania z właściwie dobranymi grupami odbiorców. Wśród nich znajdą się osoby decydujące o zakupie alkoholi z punktów sprzedaży takich jak: sklepy specjalistyczne, sieci sklepów i supermarketów, przedstawiciele branży HoReCa, importerzy, dystrybutorzy, a także klienci ostateczni. Każdy producent, dystrybutor lub importer będzie miał okazję do przeprowadzenie degustacji swoich produktów na specjalnie przygotowanej powierzchni ekspozycyjnej, a także prezentacji swojej firmy w salach konferencyjnych.
Zwiedzający będą mieli okazję do zapoznania się z szeroką ofertą alkoholi z całego świata oraz poszerzenia wiedzy podczas bezpłatnych warsztatów, zorganizowanych przy współpracy partnerów merytorycznych Targów. Dla branży przewidziane zostały dwa szkolenia.
Pierwsze z nich kierowane jest do menedżerów oraz właścicieli punktów sprzedaży napojów alkoholowych. Warsztaty Merchandising w alkoholach. Cuda czy praktyka? odpowiedzą na pytanie jak zwiększyć sprzedaż napojów alkoholowych w sklepie, hipermarkecie oraz innych punktach sprzedaży poprzez ekspozycje produktów, a także wystrój pomieszczenia. Certyfikowani trenerzy z firmy Catman Polska przedstawią swoje doświadczenia zdobyte podczas wieloletniej pracy w handlu alkoholami oraz praktyczne wskazówki jak osiągnąć sukces stosując proste zasady merchandisingu.
Drugie szkolenie: Jak zwiększyć sprzedaż w restauracji? Alkohol kluczem do sukcesu kierowane jest do menadżerów i właścicieli punktów gastronomicznych. Praktycy opowiedzą o tym jak skomponować menu alkoholowe i dobrać kartę alkoholi do potraw oraz charakteru lokalu. Warsztaty będą prowadzone przez utytułowanych mistrzów barmańskich z Flair Academy, którzy pokażą jak w prosty sposób wyróżnić restaurację poprzez odpowiedni wybór alkoholi oraz styl pracy barmana.
Szkolenie wprowadzające w świat win przeznaczone jest dla wszystkich miłośników wina. Organizatorzy zapraszają do podróży przez regiony, odmiany, rodzaje, roczniki i style, w której przewodnikami będą doświadczeni wykładowcy z Collegium Vini, od lat promujący kulturę wina w Polsce. Szkolenie pozwoli każdemu z uczestników dowiedzieć się jak rozpoznawać wina z różnych regionów, jak dobierać poszczególne rodzaje win do odpowiednich potraw, a także co sprawia, że jedne wina nam smakują, a inne nie.
Osoby z branży mogą się zarejestrować on-line na http://www.wineandspirits.pl
(Maja Święcka)
tagi: targi ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...