Komentarz Branżowy

Artur Węgłowski, Dyrektor Handlowy Goodvalley podsumowuje ubiegły rok

Wtorek, 03 stycznia 2023
„2022 rok był dla naszej firmy bardzo intensywny. Zmieniliśmy nazwę marki i wygląd opakowań. Wprowadziliśmy na rynek nowość: Parówki Dobre. To propozycja Doliny Dobra, którą wprowadziła zamieszanie na rynku, ze względu na połączenie aspektów, które do tej pory się wykluczały: czystej etykiety, zrównoważonej produkcji oraz przystępnej ceny” – zaznacza Artur Węgłowski, Dyrektor Handlowy Goodvalley.
„Cieszymy się, że udało nam się zrealizować wszystkie cele, mimo niełatwej sytuacji gospodarczej. Ostatni rok pokazał jak bardzo zmienna może być sytuacja na rynku i jak ciężko przewidzieć jak będzie się ona kształtować w przyszłości. To, co jednak można w tym momencie potwierdzić to wzmocnienie znaczenia zrównoważonej produkcji mięsa i wędlin. Nadchodzący rok będzie oznaczał także rozwój postawy patriotyzmu konsumenckiego. Klienci chętniej sięgają po polskie produkty, wspierają polskie przedsiębiorstwa. Wbrew pozorom kryzys nauczył nas dużo dokładniej wybierać produkty i przełamywać dotychczasowe przyzwyczajenia”.

Artur Węgłowski
Dyrektor Handlowy
Goodvalley

tagi: Goodvalley , podsumowanie roku , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,