Z rynku FMCG

Akcja charytatywna Viledy zakończona sukcesem!

Piątek, 30 grudnia 2022
Finał akcji Vileda N1ECH SIĘ LICZY przerósł wszelkie oczekiwania. W ramach akcji udało się zebrać ponad 2 miliony kroków! Po przeliczeniu na kilometry pozwoliło to z nawiązką zrealizować założony dystans. Zwieńczeniem projektu było wsparcie finansowe i przekazanie produktów Viledy dla Domu Samotnej Matki w Chyliczkach.
Vileda N1ECH SIĘ LICZY to pierwsza tego typu, realizowana przez markę akcja charytatywna połączona z konkursem. Od 18 października do 15 listopada za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej odbyło się wielkie zliczanie kroków Viledowej społeczności. Uczestnicy liczyli kroki podczas codziennych porządków i zasilali w ten sposób wspólny krokometr, który na bieżąco wskazywał pokonany dystans. Główny cel, czyli wspólne osiągnięcie 500 kilometrów, przeliczało się na 10 tysięcy złotych wsparcia finansowego dla Domu Samotnej Matki w Chyliczkach. Najciekawsze relacje fotograficzne uczestników nagradzane były elektrycznym mopem Looper. Każdy mógł również liczyć na nagrodę gwarantowaną w postaci zniżki na zakup produktów Vileda.

Okazuje się, że w sprzątaniu jesteśmy dość aktywni - wspólnie udało się pokonać dystans ponad 2 milionów kroków, czyli w przeliczeniu - ponad 2 tysięcy kilometrów! Cel projektu został więc osiągnięty z nawiązką. Marka Vileda przekazała darowiznę w wysokości 10 tysięcy złotych oraz nieocenioną pomoc materialną w postaci mopów, ściereczek, rękawic, zmywaków oraz produktów do suszenia i prasowania Vileda na rzecz Domu Samotnej Matki w Chyliczkach, który jest jedną z najstarszych placówek w Polsce oferującą wsparcie samotnym matkom.

Rekordowy wynik akcji to jednoznaczny dowód na to, że porządki idą sprawniej, jeśli w grę wchodzi szczytny cel. Wszystkim uczestnikom akcji Vileda N1ECH SIĘ LICZY składamy ogromne gratulacje i podziękowania za udział w tym ważnym projekcie.



Źródło: Vileda



tagi: Vileda , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG ,