Czyste Wyjebongo dołącza właśnie do Wyjebongo Marakuja i Wyjebongo Granat. - Wyjebongo to filozofia życia oparta o luz i dystans - także, a może przede wszystkim, do siebie! Ale bez dekadenckiego olewania wszystkich i wszystkiego. Idea „Wyjebongo” powstała w trakcie dialogu z followersami w moich mediach społecznościowych i jest taka jak my wszyscy. Wyjebongo ma swoje zasady – nie czyń drugiemu co Tobie nie miłe. Rób to, czego nikt się nie spodziewa po Tobie. Nigdy nie bądź akuratny, nie bądź nudny. Szukaj nowych kontekstów, zaskakuj, inspiruj, włączaj. Baw się i dziel się zabawą z innymi. Czyste Wyjebongo to moja propozycja filozofii w płynie. Wyłącz wszystkie spiny, włącz swoje najlepsze emocje dzięki Czystemu Wyjebongo! – mówi Janusz Palikot, kreator i pomysłodawca marki WYJEBONGO i rodziny wódek.
CZYSTE WYJEBONGO to produkt klarowny o 40% zawartości alkoholu. Występujący w nim osad jest efektem użycia naturalnych składników. Ta naturalność oraz precyzyjny proces produkcji pozwalają na podawanie CZYSTE WYJEBONGO w każdej temperaturze, bo smak jest niezmiennie doskonały i zrównoważony. Wódka zawiera 1% okowity z piwa marakuja, co daje większą smakowitość i odczuwalną pełnię.
- Smak i moc alkoholu w Czystym Wyjebongo przełamują delikatne nuty cytrusów i owoców tropikalnych, które budują rześkość tej filozofii w płynie. Ważne, z Czystym Wyjebongo nie chodzi o to by się upić, ale by podróżować z jej smakiem w nieznane. Na Twoich zasadach. Ważne, byś pozwolił swoim emocjom wyjść z Ciebie. Czyste Wyjebongo to czas pełnej mocy i energii. Jedyna memiczna wódka w Polsce – prawdziwa legenda i gwiazda każdej imprezy. – mówi Tomasz Czechowski, Wiceprezes Manufaktury Piwa Wina i Wódki, który razem z Januszem Palikotem i Kubą Wojewódzkim tworzą rewolucję kraftowych smaków i jakościowych produktów zmieniających podejście do alkoholu.
Za projekt logotypu oraz grafiki na butelce - w kolorze nasyconego morskiego i soczystej magenty - odpowiada Tomasz Waciak Wójcik, który zaprojektował również szatę graficzną produktów BUH z suszem konopnym oraz dla wódki WYJEBONGO Marakuja i Granat. Sama butelka jest wykonana ze szkła przezroczystego z elementami matowienia i szronienia. Logotyp w odcieniach nasyconego koloru niebiesko-morskiego oraz różu, utrzymany został w stylistyce wódek WYJEBONGO Marakuja oraz Granat.
Kampania promująca produkt - zdjęcia i filmy - powstały we włoskich Alpach pod koniec października. Obok Janusza Palikota i Tomasza Czechowskiego, aktywny udział wzięła oślica Riccia, która znakomicie sprostała swoim obowiązkom na planie. W trakcie pracy miała zapewnione wszelkie udogodnienia, a jej właściciel do dzisiaj dzieli się z sąsiadami wiedzą o filozofii w płynie, której doświadczył - czyli Czyste Wyjebongo.
W sprzedaży oferowane są butelki o pojemności 500 ml. Producentem alkoholu jest Manufaktura Piwa Wódki i Wina SA. Za wprowadzenie produktu na wyłączność do sieci sprzedaży odpowiada Tenczynek Dystrybucja.
Czyste Wyjebongo można znaleźć w sieci sklepów Żabka. Od nowego roku warto go też szukać w sklepie online
www.browar-tenczynek.pl oraz sklepach Piwo Świeże dziś z Browaru Tenczynek
https://browar-tenczynek.pl/dostepnosc-stacjonarna/, należących do Manufaktury Piwa Wódki i Wina SA.
Źródło: Manufaktura Piwa Wódki i Wina