Z rynku FMCG

Wielki sukces akcji „Szkoły Pełne Talentów”

Środa, 07 grudnia 2022
Do 12 listopada w sklepach Lidl Polska wydawano Talenciaki. Dzięki akcji „Szkoły Pełne Talentów”, szkoły w całej Polsce otrzymają niebawem ponad 30 tysięcy nagród. Największym zainteresowaniem cieszą się akcesoria sportowe i sprzęt elektroniczny.
Szkoły mogą wymieniać przypisane im Talenciaki na nagrody do 18 grudnia, jednak już teraz wyniki przedsięwzięcia wskazują na jego wielki sukces. Do akcji, której amabasadorami byli Anna i  Robert Lewandowscy, przystąpiło aż 10 600 szkół – najwięcej z województw Śląskiego i Pomorskiego. Dotychczas zamówiły one  ponad 30 000  nagród, przy czym szczególną popularnością cieszą się akcesoria sportowe i  urządzenia elektroniczne. Największe wrażenie robi jednak liczba Talenciaków, które klienci Lidl Polska przekazalali poszczególnym placówkom: to aż 26 000 000!

Akcja „Szkoły Pełne Talentów” wzbudziła ogromne zainteresowanie, z czego bardzo się cieszymy. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, ambasadorów i klientów, szkoły w całej Polsce otrzymują najpotrzebniejsze wyposażenie, w tym m.in. pomoce naukowe oraz sprzęt elektroniczny. Wierzymy, że dzięki temu wsparciu uczniom będzie łatwiej rozwijać swoje zainteresowania i realizować marzenia – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.  



Źródło: Lidl Polska



tagi: Lidl , Szkoły Pełne Talentów , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,