Polmlek ogłosił plany rozwoju przejętej mleczarni Safilait w Maroku
Piątek, 02 grudnia 2022
Grupa Polmlek formalnie przejęła zarządzanie spółką Safilait - kupioną od francuskiego giganta mleczarskiego Grupy Bel. Nowa spółka Polmleku kierowana będzie przez Dariusza Gurzyńskiego, menadżera z wieloletnim doświadczeniem w branży mleczarskiej, również w pracy w międzynarodowych zespołach.
Jerzy Borucki i Andrzej Grabowski stawiają na tworzenie solidnego zespołu ludzi na miejscu, w oparciu o specjalistów Safilait i ogłaszają plany rozwoju marokańskiego zakładu. Priorytetem jest wzmocnienie marki Jibal – znanej na afrykańskim rynku ze sprzedaży świeżych i fermentowanych wyrobów mleczarskich, oraz mleka UHT. Produkcja w Maroko będzie w najbliższym czasie poszerzona m.in. o sery dojrzewające, a gamę sprzedawanych pod marką Jibal produktów uzupełnią także te wytwarzane przez Polmek w polskich zakładach, w tym soki produkowane w Tymienicach (Fortuna należąca do Grupy Polmlek). Jak wylicza Jerzy Borucki, Safilait utrzyma także produkcję marek prywatnych wytwarzanych dotąd w marokańskim zakładzie. Marki prywatne dla kontrahentów Safilait będą również powstawały w Polsce. Współwłaściciel Grupy Polmlek zakłada podwojenie obrotów Safilait do końca 2023 roku.
Safilait jest jednym z trzech największych producentów wyrobów mleczarskich w Maroko. Jibal to marka rozwijana dotąd przez Bel, doskonale znana w Afryce Północnej.
Zagrożeniem o największej wadze dla koniunktury w naszym kraju...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.