Drogeria

Rewolucyjne opakowania w połączeniu z opatentowaną technologią Ariel

Czwartek, 17 listopada 2022
Marka Ariel wprowadziła ergonomiczne kartonowe opakowania na kapsułki. Nowe pudełko ECOCLIC® posiada certyfikat FSC i składa się w ponad 70% z włókien pochodzących z odzysku, jednocześnie w pełni nadając się do recyklingu. To odpowiedź marki Ariel na potrzebę ograniczania plastiku.
Jest to jedno z kluczowych działań na rzecz zmniejszenia ilości pierwotnych tworzyw sztucznych w kategorii Fabric Care P&G w Europie o 30% do 2025 roku. Rewolucyjne opakowania w połączeniu z opatentowaną technologią COOLCLEAN™, dzięki której kapsułki Ariel efektywnie usuwają zabrudzenia już w niskiej temperaturze, to możliwość ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko podczas prania. Takie rozwiązanie jest bardziej przyjazne dla naszej planety, ponieważ prawie 60% śladu węglowego środków czystości pochodzi z fazy użytkowania, głównie przez podgrzewanie wody. W nowych opakowaniach Ariel została zastosowana technologia NaviLens oraz oznaczenie w kształcie pralki, które jest wytłoczone na jego zewnętrznej stronie i zostało opracowane przez firmę P&G, aby pomóc osobom, które utraciły wzrok, zidentyfikować, że kupują środek do prania. Dodatkowo, sprytny mechanizm głośnego „kliknięcia” informuje o prawidłowym zamknięciu opakowania, zapewniając bezpieczeństwo dzieciom.



tagi: opakowania , Ariel , innowacje , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG ,