Z rynku FMCG

Biedronka wspiera Szlachetną Paczkę

Czwartek, 10 listopada 2022
Świąteczna linia słodyczy Magnetic przyciąga nie tylko smakiem, ale także dobrem. Produkty marki własnej Biedronki przygotowane specjalnie z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia umożliwią klientom wsparcie Szlachetnej Paczki, wyjątkowego programu społecznego organizowanego przez Stowarzyszenie WIOSNA. Tegorocznym hasłem towarzyszącym współpracy jest – Magnetic przyciąga dobro. W tej edycji sieć Biedronka, która jest partnerem głównym akcji, wykorzystuje również potencjał własnych kanałów komunikacji, by zachęcić swoich klientów do wsparcia akcji.
Już od 9 listopada aż do Wigilii klienci sieci Biedronka będą mogli wesprzeć w ramach codziennych zakupów rodziny, które otrzymują wsparcie od Szlachetnej Paczki. Wystarczy, że w koszyku umieszczą produkty ze świątecznej linii słodyczy Magnetic z logo Szlachetnej Paczki. Ta linia produktów cieszy się ogromną popularnością wśród klientów, a w tym roku szczególnymi hitami powinny być m.in. ciasteczka korzenne ludziki (6,99 zł za opak. 250g), pierniki tradycyjne norymberskie (6,99 zł za opak 200g.), czy O! kulki korzenne (5,99 zł za opak. 290g). Z kolei już 12 listopada na stronie szlachetnapaczka.pl zostanie otwarta baza rodzin, które potrzebują wsparcia. To efekt wielomiesięcznej pracy wolontariuszy Stowarzyszenia, którzy w każdym zakątku kraju zbadali najpilniejsze potrzeby rodzin potrzebujących wsparcia. Od tego dnia wszyscy chętni do pomocy mogą zgłosić organizatorom chęć przygotowania paczki dla konkretnej rodziny.

W tym roku Biedronka, wspierając już po raz trzeci Szlachetną Paczkę, kładzie szczególny nacisk na informowanie klientów o naszej wspólnej inicjatywie i zachęcanie ich do wsparcia potrzebujących. Wiemy, że 2022 rok jest szczególnie trudny, bo obfituje w potrzeby pomocowe dookoła nas. Ale też wierzymy w to, że każdy ma prawo do pięknych świąt. - mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR w sieci Biedronka

Produkty wspierające Paczkę będą specjalnie wyróżnione nie tylko na półkach sklepowych i opakowaniach, ale również w ramach Sklepu Internetowego Biedronka w Glovo i w aplikacji Biedronka. Tegoroczna świąteczna kampania telewizyjna Biedronki będzie prezentowała m.in. produkty świąteczne Magnetic i uwzględnia lokowania w audycjach TV. Na liście produktów, których zakup wspiera Szlachetną Paczkę znajduje się blisko 20 pozycji, w tym tak charakterystyczne jak ciastka korzenne i pierniki norymberskie, ale też słodycze w pudełku-lampionie, które mogą służyć za dekorację świątecznego stołu. Produkty będą specjalnie oznaczone w folderach zakupowych oraz promowane w Magazynie Czas na Święta i tygodniku Kropka TV.

Niesienie mądrej pomocy najbardziej potrzebującym nie byłoby możliwe bez współpracy z partnerami biznesowymi. Dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej, nawet w trudnych czasach. Dzięki zaangażowaniu firmy i klientów wspólnie przyciągamy dobro, by Szlachetna Paczka mogła działać na jeszcze większą skalę. Dziękujemy! - mówi Dominika Langer-Gniłka, Wiceprezeska Stowarzyszenia Wiosna, Dyrektorka Działu Współpracy i Rozwoju

Biedronka jest partnerem głównym Szlachetnej Paczki i od 2019 roku wspiera działania organizatora – Stowarzyszenia WIOSNA. W zeszłorocznej edycji wsparcie otrzymało ponad 17 tysięcy rodzin, tj. około 45 tysięcy osób, a było to możliwe dzięki pracy ponad 12 tysięcy wolontariuszy i ponad 500 tysięcy darczyńców. Dodatkowo w 2022 roku, w ramach działań „Wsparcie dla Ukrainy” sieć Biedronka przekazała produkty i fundusze (o wartości około 1 mln złotych), które umożliwiły organizacje specjalnej wiosennej edycji programu – Solidarnej Paczki – adresowanej do najbardziej potrzebujących rodzin uchodźców wojennych z Ukrainy, którzy znaleźli schronienie w Polsce.



tagi: Biedronka , Szlachetna Paczka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,