Nowości

Costa Coffee rozszerza portfolio kawowe o nowy wariant smakowy

Czwartek, 03 listopada 2022
Kawa w kapsułkach zyskuje coraz większą popularność wśród konsumentów, łącząc w sobie wysoką jakość ziaren z wygodą i prostotą przyrządzania. W odpowiedzi na ten trend Costa Coffee stale poszerza swoją ofertę o rozmaite warianty, docierając tym samym do osób o zróżnicowanych preferencjach. Do sprzedaży właśnie trafiła kawa w kapsułkach Honduran Roast.
Nowa propozycja od Costa Coffee to 100% Arabiki o niestandardowym połączeniu trzech różnych aromatów: słodkiej pomarańczy, czekolady deserowej oraz nut kwiatowych. Debiutująca na polskim rynku kawa uzyskiwana jest dzięki starannej obróbce ziaren pochodzących z wyjątkowo wysokich upraw kawowców. Costa Coffee zamknęła ją w wygodnych kapsułkach kompatybilnych z jednymi z najpopularniejszych w Polsce ekspresów domowych marki Nespresso.
 
– To bezpośrednia odpowiedź na potrzeby rynku. Coraz szybsze tempo życia sprawia, że konsumenci oczekują wygodnych rozwiązań. Polacy częściej poszukują także nieoczywistych połączeń smakowych i ziaren z różnych zakątków świata. Bardzo ważna jest także jakość - chcemy cieszyć się kawą o niczym z kawiarni także w domu. Kawa w kapsułkach spełnia te wymogi, gwarantując ten sam doskonały, powtarzalny smak, który można uzyskać w prosty, szybki i niezwykle wygodny sposób – podkreśla Michał Proszewski, Coffee Business Director w Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie. – W Coca-Cola HBC nieustannie poszerzamy portfolio, by stworzyć szeroki wachlarz napojów na każdą porę dnia i okazję. Kawa jest bardzo ważnym elementem tej strategii, dlatego także w tej kategorii wprowadzamy innowacje smakowe i opakowaniowe – dodaje.
 
Nowa Costa Coffee w kapsułkach Honduran Roast jest już dostępna w większości sieci handlowych, w sugerowanej cenie detalicznej 19,99 zł. Produkt wzbogaca szeroką propozycję Costa Coffee dla domu, w ramach której konsumenci mają do wyboru kawy o różnych wariantach smakowych w kapsułkach, ziarnach oraz wersjach mielonych. Uzupełnieniem podejścia produktowego firmy jest oferta kawomatów Costa Express, które idealnie sprawdzają się w biurach czy punktach usługowych.
 



tagi: Costa Coffee , kapsułki z kawą z Hondurasu , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,