Wiadomości

Mlekovita po raz kolejny sięgnęła po najwyższe laury

Środa, 02 listopada 2022
Nie tylko wrzesień z rekordową Polagrą – październik również obfitował w liczne nagrody dla lidera branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej. Mlekovita zajęła 1. miejsce w prestiżowym konkursie „Ekspansywny Eksporter”, a jej produkty zdobyły najwyższe laury w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”.
– Mlekovita od lat zdobywa zaufanie konsumentów i wyznacza trendy na rynku, proponując najwyższej jakości produkty mleczarskie. Dbamy o to, aby nie tylko w polskich domach, ale i na stołach konsumentów na całym świecie nie zabrakło najlepszych polskich wyrobów mleczarskich. Nieustannie poszerzamy także ofertę mlecznych artykułów funkcjonalnych, ekologicznych czy z kategorii premium. Cieszymy się, że doceniane są nie tylko nasze topowe produkty, ale również te innowacyjne – zarówno przez konsumentów, jak i detalistów czy ekspertów branżowych – mówi Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.

Aż 4 produkty Mlekovity znalazły się wśród laureatów konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”. Po Złotą Innowację FMCG 2022 w kategorii: Odpowiedź na potrzeby – Napoje funkcjonalne sięgnęła linia napojów proteinowych Super Body Active 350 g. Na podium znalazły się także: BIO ekologiczny jogurt naturalny 200 g (w kategorii: Odpowiedź na potrzeby – Produkty BIO i ECO), śmietana termizowana Polska 18% w tubie 240 g (w kategorii: Odpowiedź na potrzeby – Nabiał) oraz MiaMu batoniki twarogowe w polewie toffi 40 g (w kategorii: Chwile z produktem – Dziecięce przyjemności). Wyniki konkursu ogłoszono podczas Finałowej Gali, które odbyła się 25 października br. w Teatrze Kamienica.

Następną ważną nagrodę Mlekovita odebrała już kolejnego wieczoru. Firma została doceniona za eksport na największą liczbę zagranicznych rynków podczas I edycji Kongresu Ekspansywnych Eksporterów 26 października 2022 r. Zajmując 1. miejsce w konkursie „Ekspansywny Eksporter”, którego celem jest m.in. wybór wiodących przedsiębiorstw, których działania w zakresie eksportu, przynoszą efekty w postaci rozwoju branży i mogą być przykładem „dobrych praktyk” w zakresie prowadzenia i strategii ekspansji zagranicznej, Grupa Mlekovita potwierdziła swoją pozycję jako największego eksportera produktów mleczarskich w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie na eksport, w sumie do już 167 krajów na świecie, kierowanych jest 35% wytwarzanych przez firmę produktów. Codziennie poza granice Polski wysyłanych jest średnio 150 kontenerów z produktami. – Żywność to jeden z segmentów, w których dynamika eksportu wzrasta najsilniej. Cieszy nas, że Mlekovita ma w tym swój znaczny udział, dzięki czemu jest też postrzegana jako ambasador Polski na świecie. Przy tym rośnie zainteresowanie naszym pełnym asortymentem, doceniana jest nie tylko jakość naszych produktów, ale i profesjonalizm prowadzonego przez nas biznesu. I odebrana właśnie nagroda jest tego najlepszym potwierdzeniem – podsumowuje Prezes Dariusz Sapiński.



tagi: Mlekovita , Złote Innowacje FMCG & Retail 2022 , konkurs , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,