„Odkryj pasję gotowania” – zachęca Stokrotka i rozpoczyna akcję vivo. Zasady są proste, klient po zrobieniu zakupów otrzymuje znaczki, które może wymienić na przydatne w kuchni naczynia w promocyjnych cenach. Stokrotka zachęca do udziału w akcji użytkowników swojej aplikacji mobilnej, oferując możliwość zbierania naklejek w „Naszej Stokrotce”. Dla osób wybierających takie rozwiązanie sieć przygotowała dodatkową ofertę.
Stokrotka stworzyła specjalną promocję dla osób zbierających znaczki w aplikacji. Podczas akcji vivo, posiadając w „Naszej Stokrotce” aktywną opcję „Zbieram znaczki w aplikacji” klient dostanie trzy dodatkowe naklejki gratis.
– Rosnąca liczba użytkowników „Naszej Stokrotki” sprawiła, że chcemy ułatwić udział w naszych akcjach osobom korzystającym z tego rozwiązania. W promocjach można więc uczestniczyć, nie tylko zbierając naklejki w papierowej wersji na karcie kolekcjonerskiej, ale również wygodnie w aplikacji w telefonie – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
„Nasza Stokrotka” pojawiła się w marcu tego roku i cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Ma już ponad milion użytkowników, korzystających z wielu możliwości tańszych zakupów, oferowanych w aplikacji. W lipcu, sierpniu i wrześniu na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie Stokrotki zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych1.
1 Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w lipcu, sierpniu, wrześniu 2022 r.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.