Nowa kawa ziarnista Prima Aroma powstała z myślą o gustach polskich konsumentów poszukujących świeżości. Swój wyjątkowy smak zawdzięcza kompozycji wysokiej jakości ziaren Arabica i Robusta oraz precyzyjnie dobranemu sposobowi palenia. Kawa ziarnista Prima jest dostępna w dwóch wariantach intensywności smakowej – pełnej i zbalansowanej Aroma Gold oraz bogatej i wyrazistej Aroma Intenso.
W najnowszej kampanii JDE kawa ziarnista Prima promowana jest z wykorzystaniem spotów emitowanych w TV, kanałów digital (YouTube, portale horyzontalne, aplikacje gazetkowe, rich media), social mediów (Facebook, Instagram, Pinterest), jak również materiałów POS w sklepach stacjonarnych. Kampania potrwa do 31.12.2022 r.
Działania od strony mediowej realizowane są przez agencję mediową Havas Media, kreację TV i digital przygotowała agencja BBDO, natomiast realizację spotu TV powierzono studiu Bites i studiu Televisor.
Link do spotu na YouTube:
https://youtu.be/1f8GW6ibwRU
Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), DBI (data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Socialyse (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.