Znamy najbardziej nowatorskie produkty i usługi rynkowe – konkurs "Złote Innowacje FMCG & Retail 2022" rozstrzygnięty! Finałowa Gala, podczas której ogłoszono wyniki odbyła się 25 października w Teatrze Kamienica.
Dla wydawnictwa Fischer Trading Group październik jest miesiącem innowacji. Wydarzenie pod wspólną nazwą INNOVATION DAY to nie tylko uhonorowanie produktów, linii, usług i konceptów, które w nowatorski sposób zmieniały rynek w ostatnim roku. To też potężna dawka wiedzy przekazana w eksperckich wykładach i opiniotwórczych dyskusjach.
Innovation Day 2022 odbył się pod hasłem "Zrównoważone innowacje w nowoczesnym biznesie". Pierwszą częścią wydarzenia była konferencja. W trakcie 5 paneli dyskusyjnych eksperci z branży FMCG i retail omawiali najważniejsze zagadnienia rynkowe. Pomiędzy nimi prezentowane były także wykłady, podczas których prelegenci zaprezentowali najświeższe dane i analizy. Zarówno dyskusje, jak i prezentacje poświęcone były w całości tematowi dnia – innowacyjności.
Już niedługo, na kanale SpożywczaTV oraz portalu wiadomoscispozywcze.pl, będą publikowane materiały z konferencji. Treści zawarte w publikacjach odpowiedzą na pytanie jak kształtują się innowacje w branży FMCG, retailu, logistyce oraz w sektorze opakowań.
"Złote Innowacje FMCG & Retail" to cykliczny konkurs wyłaniający co roku produkty i usługi, które pojawiając się na rynku wyróżniły się wyjątkowym stopniem innowacyjności. O zwycięstwie decydują konsumenci, którzy w internetowym badaniu wybierają najbardziej nowatorskie rozwiązania.
Jak zawsze głosować można było na produkty podzielone na 5 grup: SMAK, SKŁAD, OPAKOWANIE, ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY i CHWILE Z PRODUKTEM w 32 kategoriach. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono blisko 270 produktów. Decyzją konsumentów – Złotą Innowacją uhonorowano 32 produkty bądź linie, które uzyskały najwięcej głosów. W każdej z kategorii drugie i trzecie miejsce zostały nagrodzone wyróżnieniami.
Oprócz nagród konsumenckich jury konkursu zdecydowało się przyznać specjalne Nagrody Kolegium Redakcyjnego, by docenić produkty i koncepty, które w sposób wyjątkowy wpłynęły na kształt oferty produktowej, dzięki swej innowacyjności. W tej kategorii przyznano 16 statuetek.
W konkursie w sposób szczególny podkreślono też innowacyjne rozwiązania retail, które w ostatnim roku wpłynęły na rozwój handlu. Jury nagrodziło 12 rozwiązań, a laureatom wręczono statuetki potwierdzające zdobycie Złotej Innowacji.
Partnerami strategicznymi wydarzenia były firmy S.I.G., Modern Expo Group oraz BNP Paribas Bank Polska. Partnerami Wydarzenia byli także: FM Logistic, firma MAGO oraz Stowarzyszenie Polska Wódka PVA.
GRUPA I – SMAK
Kategoria: NAPOJE I SOKI
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: NAPOJE ALKOHOLOWE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: PIWO (ALKOHOLOWE I BEZALKOHOLOWE)
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: SŁODYCZE CZEKOLADOWE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: SŁODYCZE NIECZEKOLADOWE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: PRZEKĄSKI
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: LODY
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: NABIAŁ
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: WĘDLINY
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: PRZYPRAWY I SOSY
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE POZOSTAŁE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
GRUPA II – SKŁAD
Kategoria: ŻYWNOŚĆ
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: NAPOJE I ALKOHOLE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: KOSMETYKI I HIGIENA
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
GRUPA III – OPAKOWANIE
Kategoria: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: NAPOJE I ALKOHOLE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: KOSMETYKI I HIGIENA, CHEMIA GOSPODARCZA
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
GRUPA IV – ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY
Kategoria: NAPOJE I SOKI
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: NAPOJE ALKOHOLOWE i 0%
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: NAPOJE FUNKCJONALNE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: PIWO (ALKOHOLOWE I BEZALKOHOLOWE)
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: NABIAŁ
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: SŁODYCZE I PRZEKĄSKI
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: Produkty BIO i ECO
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE POZOSTAŁE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: KOSMETYKI I HIGIENA
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: CHEMIA GOSPODARCZA
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
GRUPA V – CHWILE Z PRODUKTEM
Kategoria: PRZYJEMNE GOTOWANIE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: SŁODKIE CHWILE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: W GRONIE RODZINY I PRZYJACIÓŁ
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: DZIECIĘCE RADOŚCI
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: ŁATWIEJ W DOMU
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Wszystkim zwycięzcom gratulujemy i zapraszamy na kolejną edycję Innovation Day. Szczegóły na temat przyszłorocznego wydarzenia, a także materiały z tegorocznego eventu będą już niedługo dostępne na kanałach, portalach i stronach należących do organizatora.
tagi: konkurs , złote innowacje , wyniki konkursu , FMCG , handel , retail ,
W tym roku konsumenci, którzy chcą zrobić zakupy z okazji...
Inwestycja zasili produkcję kultowych marek, takich jak...
Barometr EFL dla branży handlowej na IV kwartał 2024...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...