Advertisement

Wiadomości

Alcalia oficjalną wodą i sponsorem reprezentacji Polski w koszykówce

Czwartek, 20 października 2022
Grupa Maspex nawiązała współpracę z Polskim Związkiem Koszykówki, w wyniku której Alcalia – marka wody mineralnej, została oficjalną wodą polskiej koszykówki. Woda mineralna Alcalia będzie nie tylko sponsorem i oficjalną wodą reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek, ale została również partnerem Energa Basket Ligi, rozgrywek LOTTO 3×3 Ligi, Suzuki Pucharu Polski oraz meczu o Suzuki Superpuchar Polski.
– „Cieszymy się, że polska koszykówka po ostatnich wspaniałych sukcesach zyskuje nowego partnera. Alcalia dzięki swoim wyjątkowym właściwościom idealnie wpisuje się w promocję zdrowego stylu życia. Jestem przekonany, że to produkt, który przypadnie do gustu nie tylko koszykarkom i koszykarzom, ale także kibicom naszej dyscypliny. Razem z Alcalią już w listopadzie będziemy przeżywać kolejne sportowe emocje” – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

– „Nawiązanie współpracy z Polskim Związkiem Koszykówki jeszcze mocniej zwiększa nasze zaangażowanie we wspieranie rozwoju polskiego sportu. Alcalia jest wodą ze sportowym charakterem i właściwościami, dlatego świetnie odnajdzie się w roli oficjalnej wody polskiej reprezentacji. Mam nadzieję, że połączenie naszej wody i koszykówki, która ostatnio dynamicznie się rozwija, będzie połączeniem na medal” – powiedział Krzysztof Pawiński, CEO Grupy Maspex.

ALCALIA dzięki wysokiemu pH 9,36 skuteczniej kompresuje utratę płynów podczas wysiłku, lepiej nawadnia i dotlenia organizm. To doskonały wybór dla osób uprawiających sport. Jako oficjalna woda reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek, będzie widoczna na ściankach sponsorskich, materiałach reklamowych w halach, a także na grafikach promocyjnych i wideo oraz na stronach internetowych.



Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe



tagi: Maspex , Alcalia , woda , sponsor , reprezentacja Polski w koszykówce , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,