Wędzonki, kabanosy, kiełbasy, plastry na kanapkę, pasztetowa – to rodzina produktów marki Duda, które są dostępne we wszystkich kanałach sprzedażo-wych. Do ich spróbowania w reklamie radiowej zachęca Sławomir, znany z ta-kich przebojów jak „Miłość w Zakopanem” czy „Megiera”.
Kampania wystartowała 17 października na największych polskich antenach ra-diowych.
– Dla marki Duda najważniejsze są rodzime tradycje wędliniarskie, którym nada-jemy nowoczesny i wygodny format konsumencki. Dzięki temu kultowe smaki kiełbasy myśliwskiej, żywieckiej czy pasztetowej są stale obecne na kanapkach Polaków – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju Za-kładów Mięsnych Silesia.
– Zdecydowaliśmy się na śpiewaną komunikację, ponieważ wierzymy, że z do-brym smakiem jest jak z dobrą melodią, która wpada w ucho i chce się do niej wracać, po prostu gra w głowie. Podobnie jest z wędlinami, z których jako Pola-cy jesteśmy dumni i doskonale wiemy, jak najlepsza wędlina powinna smako-wać, żeby chciało się do niej jak najczęściej wracać – dodaje.
Myśli przewodnia kampanii „Tak kultowe, że się nie odmawia” to jednocześnie clou realizowanej od 2021 roku strategii komunikacji marki Duda. Rozpoczęła ją emisja spotów telewizyjnych przedstawiających zabawne konsekwencje od-mowy jedzenia produktów marki.
- Od początku stawiamy na humor w naszym przekazie reklamowym, nawet serwując w naszych mediach społecznościowych memy, których główną boha-terką jest kultowa pasztetowa, stanowiąca remedium na większość problemów
codzienności. Wiemy, że konsumenci doceniają ten często autoironiczny dy-stans, dlatego poszliśmy za ciosem i do współpracy zaprosiliśmy Sławomira, któ-ry znany jest nie tylko z wielkich przebojów śpiewanych przez całą Polskę, ale także z dystansu do swojego gatunku muzycznego, który sam nazwał „rockpo-lo” – mówi Marietta Stefaniak.
Kampanii radiowej towarzyszą działania w digitalu - dedykowane konkursy dla konsumentów na profilach marki Duda na Instagramie i Facebooku oraz komu-nikacja trade marketingowa. Konkursy, które postawią na kreatywność będą bardzo ważnym elementem rozpoczynającej się dzisiaj kampanii. Ci, którzy le-piej czują się z piórem w ręku będą mogli napisać własny tekst do hitu Sławomi-ra, a ci, którzy lepiej posługują się sztukę wizualną w nowoczesnej formie - stworzyć zainspirowane spotem reklamowym memy. Konkurs tekstowy „Stwórz z nami Tak Kultową piosenkę” będzie toczyć się na Facebooku, a konkurs na memy „Sorry Mem-story” - na Instagramie. Oba zaczną się 2, a skończą 19 listo-pada, chętni mogą więc już zacząć pracę nad dziełem.
Spot można znaleźć pod linkiem
https://youtu.be/FPeMkTES1HU. Więcej szczegółów na profilach społecznościowych marki Duda Nasze Polskie.